fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית: משלושה יוצא אחד

בשבועות האחרונים ניהלו בנצרת עילית משא ומתן שקט וכרגע נשארו שלושה חלוצים ברשימה, שאחד מהם אמור להצטרף בקרוב: ברשימת השלושה: יובל אבידור מהפועל רמת גן, פאדי זידאן ממכבי פתח תקווה ואוהד קדוסי מבקה את גרביה.
אוהד קדוסי (צילום: אבי רביבו)

מאמן הפועל נצרת עילית, ירון הוכנבוים, עושה שמיניות באוויר על מנת לצרף חלוץ נוסף, שישחק לצדו של הברזילאי חוליו סזאר. בשבועות האחרונים ניהלו בנצרת עילית משא ומתן שקט וכרגע נשארו שלושה חלוצים ברשימה, שאחד מהם אמור להצטרף בקרוב: ברשימת השלושה: יובל אבידור מהפועל רמת גן, פאדי זידאן ממכבי פתח תקווה ואוהד קדוסי מבקה את גרביה.

פאדי זידאן, בן 25, שיחק את רוב שנותיו ברמת השרון, שם עלה מקבוצת הנוער של המועדון. בתחילת העונה הושאל למכבי פתח תקווה מליגת העל, אבל לא קיבל יותר מדי הזדמנויות מהמאמן, אלישע לוי, להוכיח את יכולתו. יש לציין כי בעונתו האחרונה בנוער כבש 34 שערים ובעונה שעברה כבש 11 שערים בליגה הלאומית.

יובל אבידור הגיע בקיץ להפועל רמת גן מבני סכנין בליגת העל, בשורותיה שיחק בשלוש העונות האחרונות ולפני כן בהפועל עכו. הוא גדל בהפועל חיפה. יובל אבידור נחשב לאחד השחקנים המהירים בליגות העליונות, אבל מעולם לא היה סקורר אמיתי. בנצרת עילית בונים על המהירות שלו, שתייצר מצבי הבקעה לחוליו סזאר. המאמן שלו העונה עומד על 7 שערים בליגה הלאומית.

אוהד קדוסי (צילום: אבי רביבו)
אוהד קדוסי (צילום: אבי רביבו)

השלישי ברשימה הוא אוהד קדוסי, בן 33, שהספיק לעבור כברת דרך בליגת העל ואת העונה הנוכחית פתח בהפועל בקה אל גרביה מליגה א', מוליכת טבלת ליגה א' צפון, בשורותיה כבש 15 שערים ב- 14 משחקים. בעונה שעברה היה שותף לעליית הפועל חדרה לליגת העל, אבל לא קיבל שם יותר מדי אשראי ותרם 4 שערים בלבד.

הגעתו שלאחד משלושת החלוצים תביא לשחרור מספר שחקנים כדי לפנות כספים. המנכ"ל גיל ברעם הורה לצוות המקצועי לצרף שחקנים רק תמורת כספים שישוחררו, מה שאומר שיהונתן כהן או גל קעטבי  עלולים למצוא את עצמם בחוץ, לאחר שהשבוע התבשר אייל דנין כי הקבוצה לא תממש את האופציה עליו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות