fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית מארחת הערב את כפר סבא בהרכב חסר

מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים: "אנחנו מתחילים את הפלייאוף פצועים וחבולים, ויש לנו גם מורחקים, אבל אנחנו מאוד מאוד סומכים על השחקנים שיעלו לשחק הערב, גם אם חלק לא שיחקו הרבה, עדיין הם שיחקו העונה ואנחנו בטוחים שבמגרש הביתי, עם האנרגיות הטובות שיש בקבוצה ועם הקהל הביתי, אנחנו מסוגלים לנצח את כפר סבא ולהתחיל את הפלייאוף ברגל ימין"
ירון הוכנבוים (צילום יצחק סולומון)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

מוליכת טבלת הליגה הלאומית, הפועל נצרת עילית, תארח הערב (שעה 19:00) באצטדיון גרין את הפועל כפר סבא, למשחק פתיחת הפלייאוף העליון. נצרת עילית תעלה בהרכב חסר, ללא פדרו פטראצי, יונתן לוי וגיא דיין המורחקים, וללא עופר ורטה הפצוע.

ירון הוכנבוים (ירון הוכנבוים חוגג בחדר ההלבשה (צילום יצחק סולומון)
מאמין בשחקנים שלו. ירון הוכנבוים

בעירית נצרת עילית בראשותו של ראש העיר, רונן פלוט, האיש שמאחורי הקבוצה, נרתמו למשימה למלא את גרין, ארגנו הסעות וביקשו מחברי מועצת העיר ומשחקני מחלקת הנוער להגיע. כמו כן ארגנו הסעות למגרש. "חשוב מאוד שיגיע המון קהל שידחוף את הקבוצה" אומר ראש העיר.

מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים: "אנחנו מתחילים את הפלייאוף פצועים וחבולים, ויש לנו גם מורחקים, אבל אנחנו מאוד מאוד סומכים על השחקנים שיעלו לשחק הערב, גם אם חלק לא שיחקו הרבה, עדיין הם שיחקו העונה ואנחנו בטוחים שבמגרש הביתי, עם האנרגיות הטובות שיש בקבוצה ועם הקהל הביתי, אנחנו מסוגלים לנצח את כפר סבא ולהתחיל את הפלייאוף ברגל ימין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות