fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נצרת עילית: אוהדי הקבוצה ישבו נגד קטמון ביציע המזרחי

במשחק הקודם בטדי, ישבו אוהדי קטמון ממש מאחורי הספסל של נצרת עילית ולא הפסיקו לקלל, לירוק ולאיים. בנצרת עילית חששו מתסריט דומה השבוע, אם אוהדי קטמון היו יושבים ביציע המזרחי. "הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה את אוהדי קטמון מאחורי הספסל שלנו", הסבירו
יזוזו מזרחה. אוהדי הפועל נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)
יזוזו מזרחה. אוהדי הפועל נצרת עילית (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נצרת עילית הפיקו לקח מאירועי המשחק הקודם מול הפועל קטמון באצטדיון טדי בירושלים ואחת ההחלטות שקיבלו ערב המשחק בין שתי הקבוצות ביום שני הקרוב, היא להעביר את אוהדי הקבוצה ליציע המזרחי (הקטן) ואם אוהדי הפועל קטמון לשים ביציע הגדול, בצד שמאל, היכן שבדרך כלל יושבים אוהדי הקבוצות היריבות.

לקטמון קהל גדול ופנאטי, שנוהג להגיע לכל משחק של קבוצתו ומאות מהם צפויים להגיע גם ביום שני לגרין. במשחק הקודם בטדי, ישבו אוהדי קטמון ממש מאחורי הספסל של נצרת עילית ולא הפסיקו לקלל, לירוק ולאיים. בנצרת עילית חששו מתסריט דומה השבוע, אם אוהדי קטמון היו יושבים ביציע המזרחי. "הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה את אוהדי קטמון מאחורי הספסל שלנו", הסבירו בנצרת עילית.

ויש סיבה נוספת להחלטה להזיז את האוהדים האורחים. ראשי הפועל נצרת עילית לא שכחו שבמשחק בטדי הוחלט לשלוח את אוהדי נצרת עילית לשבת בצד מעל דגל הקרן, במקום בו הראות הייתה אפסית.

בצוות המקצועי אמרו: "לא משנה איפה שהקהל יושב, העיקר שיעודדו". יושב ראש חוג האוהדים, שלומי שטיינברג, אמר: "נכון שהתרגלנו לשבת ביציע המערבי, נכון שנוח לנו שם, אבל אנחנו מקבלים באהבה כל החלטה של ההנהלה. נעודד במלוא הכוח למען המועדון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות