fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל: החלוץ דיויד בויסן ינחת הלילה

דיוויד בויסן בפעולה (צילום חגאג רחאל)
עזב.. דיוויד בויסן בפעולה (צילום חגאג רחאל)

החלוץ היהודי ממוצא דני של הפועל נוף הגליל, דיויד בויסן, ינחת הלילה בשעה מאוחרת בארץ, לאחר שישוב מחופשת קורונה כפויה בארצו.

עם התפרצות הנגיף בארץ ורגע לפני סגירת השמיים, טס בויסן לשהות לצד משפחתו בדנמרק. היום  כאמור, ישוב לאחר מסע מפרך לדירתו המושכרת בנוף הגליל.

כעת יאלץ בויסן, ששיחק עם המספר 95, להיכנס לבידוד בן שבועיים, לפני שיצטרף לאימונים.

יש לציין כי המאמן ירון הוכנבוים כלל לא מכיר את השחקן בן ה-29, ששיחק 5 משחקי ליגה במדי נוף הגליל בהם כבש שער אחד בודד. אם ירשים את המאמן, מה שעדיין לא עשה בעידן איתי מרדכי, ייקח הוכנבוים בחשבון את החלוץ בבניית הסגל לעונה הבאה

כבש שער אחד בלבד

יש לציין כי בויסן הגיע לנוף הגליל בחלון העברות בינואר מנס ציונה בליגת העל, שם שיחק 5 משחקים וכבש שער אחד, בניצחון קבוצתו על הפועל באר שבע. הוא חתום עד סוף העונה בשכר של כ- 15 אלף שקל.

בויסן נקנה בזמנו על ידי אלי טביב והתחנה ההראשונה שלו בישראל הייתה בית"ר ירושלים, בשורותיה שיחק 5 משחקים בליגת העל ועוד שלושה במסגרת גביע המדינה, בהם לא כבש שערים.

מוקדם הבוקר הבוקר המריא בויסן מקופנהגן בירת דנמרק לסטוקהולם בירת שבדיה, משם המשיך בשעות הצהריים למינסק, בלארוס ומשם יטוס לארץ. בסך הכל ארך המסע של בויסן כ- 12 שעות.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות