fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל נוף הגליל: בויסן נשלח לבידוד בירושלים, פדרו עדיין בברזיל

הפועל נוף הגליל ממשיכה להתארגן לקראת חידוש הליגה הלאומית, שנקטעה עקב פגרת הקורונה
דיוויד בויסן בפעולה (צילום חגאג רחאל)
עזב.. דיוויד בויסן בפעולה (צילום חגאג רחאל)

 

החלוץ היהודי ממוצא דני של הפועל נוף הגליל, דיויד בויסן, נחת בישראל ביום שלישי בשעה מאוחרת בארץ, לאחר ששב מחופשת קורונה כפויה בארצו.

מיד עם נחיתתו בויסן נשלח לבידוד בן שבועיים בבית מלון ירושלים. כל אותו הזמן עמד בקשר רציף עם מנכ"ל המועדון, גיל ברעם ועדכן אותו בנוגע להתפתחויות.

בויסן יחזור לאימונים תחת ירון הוכנבוים כשבוע לפני חידוש העונה וכמובן לא יהיה כשיר לשחק במשחקים שיתחדשו בתחילת חודש יוני, מה שמעמיד בספק את כדאיות הגעתו, שכן עד שיכנס לכושר העונה כבר תסתיים.

פדרו עדיין בבית

במצב דומה נמצא הברזילאי פדרו סאס, שעדיין נמצא בברזיל. סאס ביקש לחזור השבוע לארץ מברזיל מוכת הקורונה, שהמחלה נמצאת שם בשיאה בימים אלה. אשתו ובתו שהיה חשש כי נדבקו בקורונה, התבררו כלא נשאיות של הנגיף. "היה להן וירוס אחר, לא קורונה", מסביר פדרו.

קשיים שונים ובעיקר עלויות מטורפות מנעו זאת ממנו. "פדרו היה צריך לעבור חצי עולם בשביל להגיע לישראל, עם המון תחנות ביניים בשל השמיים הסגורים", אומרים בנוף הגליל

בקבוצה מציינים שהעלות הכספית הייתה אמורה להגיע לסכום מטורף של כ- 6000 דולר. "במצב שנוצר לא היה כדאי להביא אותו".

"ההכרעה צריכה להיות על כר הדשא"

בינתיים ממשיכה הפועל נוף הגליל להתאמן תחת הדרכתו של המאמן ירון הוכנבוים, שעדיין לא העביר משחק אחד עם הקבוצה אליה הגיע לפני כחודשיים. הידיעה על החזרה הצפויה לליגה עוררה התלהבות רבה בנוף הגליל. "התגעגענו לשחק כדורגל" אומר גיא דיין.

המנכ"ל גיל ברעם: "כחבר במנהלת אנחנו סבורים שההכרעה צריכה להיות על כר הדשא ולא על ידי החלטה לא ספורטיבית כזאת או אחרת. שמח שהמאבק שלנו נשא פרי והליגה תחודש בסופו של דבר.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות