fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל יזרעאל-גלבוע היא אלופת ישראל ברוגבי

גברה על האלופה היוצאת אס"א תל אביב ומשלימה עונת דאבל חלומית, לאחר שזכתה גם בגביע המדינה/ "השחקנים נלחמו כאריות והראו שיש להם לב ענק", אמר בהתרגשות מאמן הקבוצה אמיר בויטלר
אלופת ישראל ברוגבי (צילום עצמי)
אלופת ישראל ברוגבי (צילום עצמי)

הפועל יזרעאל-גלבוע זכתה השבוע באליפות הרוגבי לעונת 2016-17, בתום דרמה ענקית, שכללה מהלך אחרון מנצח, במשחק שנערך במגרש הרוגבי החדש בווינגייט, ולעינם של כ-500 צופים.

עונת הרוגבי בישראל, הגיעה לסיומה במפגש בין שתי היריבות המרות, אס"א תל אביב האלופה בשלוש העונות שעברו, ויזרעאל-גלבוע שסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון בליגה עם הפסד אחד בלבד, לאותה אס"א ת"א. ליגת הרוגבי בישראל מתנהלת כמו במרבית המקומות בעולם, כאשר בסוף העונה הסדירה נערך משחק אחד בין שתי הקבוצות שהגיעו למקומות הראשונים, והמשחק ביניהם הוא הקובע את זהות האלופה.

אלופת ישראל ברוגבי (צילום עצמי)
אלופת ישראל ברוגבי (צילום עצמי)

המשחק עצמו היה שקול ואגרסיבי כאשר שתי הקבוצות מציגות הגנות חזקות כיאה למשחק גמר על כל הקופה. יזרעאל-גלבוע שלטו בדקות הראשונות, אך ת"א הם אלו שעשו נקודות ראשונות והובילו 5-0 מטריי בדקה ה-20. שחקני יזרעאל סבלו מחסרונם של 2 שחקנים שיצאו בכרטיס צהוב (10 דקות בחוץ), ולמרות זאת הצליחו עם שתי בעיטות פנדלים מוצלחות של אורי אבוטבול להוביל, עם הירידה להפסקה, בתוצאה: 6-5.

המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה ומורטת עצבים. אס"א ת"א שוב עלו ליתרון משתי בעיטות פנדלים 11-6 אך שחקני יזרעאל-גלבוע לא ויתרו והחזירו עם שתי בעיטות נוספות של אבוטבול והובילו ביתרון מינימלי 12-11, לקראת סוף המשחק.

בדקות הסיום התרחש המהלך המסעיר של המשחק, שהזכיר לצופים מהגלבוע את המהלך הדרמטי (מדצמבר האחרון), במהלכו הדהים ג'ייסון סיגרס (הפועל גלבוע/גליל) את מכבי ת"א עם סל ניצחון על הבאזר… 2.5 דקות לסיום, במהלך האחרון בהחלט של המשחק (והעונה כולה) הצליח לחדור פביאן מגיד, את הגנת תל-אביב והניח את הטריי שחתם את המשחק בתוצאה: 19-11, והעניק את צלחת האליפות לשחקניי יזרעאל-גלבוע.

הפועל יזרעאל-גלבוע מסיימת עונה ענקית במהלכה גם קטפה את הגביע לעונת 2016-17, סיכם יונתן קפלן, יו"ר מועדון יזרעאל-גלבוע: "זו עונה היסטורית. זכינו בדאבל וזה לא היה קל. החזרנו את גביע האליפות הביתה לאחר 3 שנים ארוכות. ברכות לשחקנים למאמנים לצוות הרפואי ולכל מי שתומך ודוחף את המועדון קדימה. אני רוצה להודות למועצה אזורית הגלבוע, ולראש המועצה עובד נור על כל התמיכה העונה – זו גם האליפות שלכם!"

השחקן שנבחר כמצטיין המשחק היה גיא מטיסיס מיזרעאל-גלבוע, ואילו הקפטן יניק קפשוק הניף את צלחת האליפות למה שסימן את האות לתחילת החגיגות. "אני גאה בשחקנים שלי, הם נלחמו כאריות והראו שיש להם לב ענק. זה היה משחק צמוד והגיע לנו לנצח", אמר בהתרגשות אמיר בויטלר, מאמן יזרעאל-גלבוע, שבעונתו הראשונה כמאמן בוגרים, מוביל את הקבוצה לעונת דאבל חלומית.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות