fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן תעבור לידיים פרטיות?

איש עסקים שעתיד לפתוח מפעל באזור התעשייה מגשש אפשרות לרכוש את הקבוצה * התנאי שלו יהיה: שאבי לוי יחזור לנהל * הסיכוי שלוי יחזור קלוש עד אפסי * בינתיים הקבוצה עשתה עוד צעד בדרך להישארות בליגה
עברו כברת דרך ביחד. אבי לוי (צילום עצמי)

איש עסקים מהעמק, תושב אחד הישובים בעמק בית שאן, מתעניין ברכישת הפועל בית שאן, שמוצעת כעת למכירה בעקבות הליך הפירוק שהקבוצה עוברת.

אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)
אחד החזקים בהתאחדות. אבי לוי (צילום עצמי)

בקרוב אמורה להיות פגישה בין איש העסקים לעו"ד יהב ארגמן המנהל את הקבוצה מטעם בית המשפט, עד למציאת קונה, בה צפויות התפתחויות בקשר לעתידו של המועדון. מקורבי האיש, שעתיד לפתוח בקרוב מפעל באזור התעשייה בבית שאן, סיפרו כי אין לו כל רקע בכדורגל, אבל בהיותו תושב האזור, הוא מבין עד כמה הפועל בית שאן חשובה לאלפי אוהדיה, מה גם שאנשים רבים מהעיר פנו אליו ועניינו אותו בקבוצה.

איש העסקים היה רוצה לראות את מנכ"ל הקבוצה בימים הגדולים של המועדון, אבי לוי, חוזר הביתה ומנהל את הקבוצה, אבל הסיכוי שזה יקרה קלוש עד אפסי, שכן אבי לוי, בכיר בהתאחדות לכדורגל, קיבל לאחרונה קידום באופ"א, ההתאחדות האירופית לכדורגל. איש העסקים רואה בניהול המקצועי חשיבות עליונה, לכן הוא מוכן להשקיע מעל ומעבר כדי שאבי לוי יחזור.

אנשי כדורגל רבים מפנטזים על תסריט לפיו לוי, שהתחיל את הקריירה שלו בהפועל בית שאן, חוזר למועדון לסגור מעגל. אבי לוי סירב להתייחס לדברים.

גורם בכיר במועדון אישר את הפרטים, אבל הוסיף ואמר ש"לא מדברים על זה עד שלא נבטיח את ההישארות בליגה". הפעם האחרונה בה הקבוצה עברה לידיים פרטיות הייתה אי שם בשנות ה- 90, כאשר ציונות 2000 ניהלה את הקבוצה בימים בהם היא שיחקה בליגה הלאומית, לאחר הנשירה מהליגה הבכירה. "זו הייתה אחת התקופות הכי יפות של הפועל בית שאן, היו לנו תנאים של ליגת על, הקבוצה נוהלה בצורה מקצוענית", אומר שחקן עבר של המועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות