fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן נגד חיים זיסקינד

בבית שאן זועמים על השוער חיים זיסקינד, שביקש להשתחרר להפועל רובי שפירא חיפה, ומשנענה בשלילה, הביא חופשת מחלה ולא יעמוד בשער הקבוצה היום (שישי), במשחק נגד מכבי קריית אתא (12:30).
חיים זיסקינד (צילום חגאג רחאל)
חיים זיסקינד (צילום חגאג רחאל)

בהפועל בית שאן זועמים על השוער חיים זיסקינד, שביקש להשתחרר להפועל רובי שפירא חיפה, ומשנענה בשלילה, הביא חופשת מחלה ולא יעמוד בשער הקבוצה היום (שישי), במשחק נגד מכבי קריית אתא (12:30).

 חיים זיסקינד (צילום חגאג רחאל)
חיים זיסקינד (צילום חגאג רחאל)

בתגובה מיהרו בהפועל בית שאן להחתים את השוער יקיר בן הרוש, ששוחרר מאסי גלבוע. "זיסקינד יתייבש על הספסל ולא נשחרר אותו, הצהיר גורם בהפועל בית שאן. יחד עם זאת, לא בטוח שההצהרה תעמוד במבחן המציאות, לאור המצב הכספי בו נמצאת הפועל בית שאן ולשלם שכר לשוער שיושב ביציע יהיה זה לוקסוס גדול עבורם.
בית שאן כועסים על זיסקינד במיוחד אחרי מפגן התמיכה והאהדה שקיבל לאחר מות אמו. "הוא הצהיר שאנחנו בית חם עבורו, באה הצעה מרובי שפירא ופתאום הוא שוכח הכל", אומר גורם בבית שאן. המאמן איתן טייב מצהיר: "חד וחלק הוא לא ישוחרר".
הקשר המורחק אליאור אוחיון לא ישחק היום נגד קריית אתא

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות