fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל בית שאן חויבה לשלם 266 אלף שקל לקבלן מקומי

כך קבע בית משפט השלום בנצרת, במעמד צד אחד ולאחר שהקבוצה כלל אל הגישה כתב הגנה. גורם בבית שאן: "חבל שכך הדברים התגלגלו, האיש הלווה כסף וציפה לקבל אותו חזרה, במקום זה הוא נאלץ לרדוף אחרי הכסף שלו"
החלטת בית המשפט
החלטת בית המשפט

שופטת בית משפט השלום בנצרת, אפרת רבהון, חייבה השבוע את הפועל בית שאן, לשלם סכום של 266 אלף שקל, לקבלן המקומי לוי רוימי, בעליה של חברה לפיתוח.

 החלטת בית המשפט
החלטת בית המשפט

מדובר בסכסוך בן כ- 3 שנים. בזמנו הלווה הקבלן כסף להפועל בית שאן, אלא שבקבוצה לא מיהרו להחזיר את החוב. כל ניסיונותיו של הקבלן לקבל חזרה את כספו עלו בתוהו והוא נאלץ להגיש תביעה משפטית נגד המועדון.
השבוע ניתנה החלטה ובמעמד צד אחד בלבד, שכן בהפועל בית שאן כלל לא טרחו להגיש כתב הגנה. הסכום כולל פיצוי בגובה 245,689 בתוספת ריבית והצמדה עד יום התשלום, 3,701 שקל הוצאות משפט וכן סכום של 16,200 שקל שכר טרחת עורך דין בתוספת ריבית והצמדה ובסך הכל כמעט 266 אלף שקל.
גורם בבית שאן אמר השבוע: "חבל שכך הדברים התגלגלו, האיש הלווה כסף וציפה לקבל אותו חזרה, במקום זה הוא נאלץ לרדוף אחרי הכסף שלו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות