fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנבחרת שהתה באלבניה, אימון הפועל עפולה נדחה

על המטוס היה גם איל לחמן, מאמן הפועל עפולה. בעפולה מתחו עליו ביקורת קשה, המאמן לא מבין את המבקרים. "כל מאמן עושה דבר נוסף כדי לכלכל את עצמו"
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

דרמה הייתה היום (ראשון) בהפועל עפולה. המטוס של נבחרת ישראל, ששבה מאלבניה לאחר ניצחון חוץ מרשים, נתקע שניות ספורות לפני ההמראה. על המטוס היה גם מאמן הפועל עפולה איל לחמן, שהיה צריך להגיע לאימון המסכם של קבוצתו, לקראת המשחק החשוב מחר נגד עירוני רמת השרון.

מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

בסופו של הדרמה, לארח שנשלח לאלבניה מטוס חלופי, שהחזיר את הנבחרת, הגיע לחמן לארץ רק בשעות הערב ו"טס" לעפולה, שם העביר את האימון המסכם באיחור ניכר. "זה לא מקצועי", אמרו בעפולה, "לחמן צריך לבחור בין עבודתו כמאמן כדורגל לבין פרשנות", אמרו.
לחמן בתגובה: "הקבוצה התאמנה לאורך כל השבוע שעבר אימונים קשים ביותר! קצביים,איכותיים,טקטיים,כמו רוב האימונים שלנו. ביום שישי עשו אימון שחרור בחדר הכושר בלעדיי ובשבת חופש. לגבי העיסוק השני שלי כפרשן, אני לא בטוח שיש חכם אחד מהמגיבים, שלא חרד לפרנסה שלו. מאמן אחד עושה חוגים,מאמן אחר בית ספר לכדורגל ומאמן שלישי מנהל עסק. אני עושה דברים שחשופים ולכן קל לבקר. אם הייתי מנהל בית קפה בשבת, או חברה עסקית,זה היה נשמע יותר טוב? כל מאמן עושה דבר נוסף כדי לכלכל את עצמו"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות