fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשטרה נלחמת במקימי רעש המפרים את איכות חייהם של התושבים

בעל הדירה בן 32 עוכב לחקירה והרמקולים, המגבר והמחשב שהיו בדירה נתפסו ונלקחו לתחנת משטרת נצרת עלית
שוטרים מתחנת נוף הגליל במהלך עבודתם (צילום דוברות המשטרה)

בעקבות מספר תלונות על מוזיקה מחרישת אוזניים ברחוב גלעד בנצרת עלית, הגיעו אנשי השיטור העירוני למקום, איתרו את הדירה והורו לבעלת הדירה צעירה בשנות ה-20 להפסיק את הרעש המפריע לשאר השכנים במקום.

שוטרים מחרימים את הציוד (צילום דוברות המשטרה)

הצעירה הפסיקה את הרעש ומיד עם עזיבת השוטרים את המקום הפעילה את המוזיקה בעוצמת קול גבוהה ששוב הטרידה את מנוחת השכנים והם הזעיקו את השוטרים פעם נוספת. בעלת הדירה עוכבה לחקירה בתחנת המשטרה והרמקולים שהיו בדירה נתפסו.

גם בסוף השבוע הקודם התקבלו מספר תלונות במוקד העירייה ומוקד 100 של משטרת ישראל על מוזיקה מחרישת אוזניים הבוקעת מאחת הדירות ברחוב תירוש בנצרת עלית. השיטור העירוני הגיעו למקום, איתרו את הדירה הורו לבעל הדירה להפסיק את הרעש. לאחר מספר דקות הוזעקו השוטרים שוב לאותו רחוב והופתעו לגלות כי המוזיקה בוקעת מאותה דירה בה ביקרו קודם לכן. בעל הדירה בן 32 עוכב לחקירה והרמקולים, המגבר והמחשב שהיו בדירה נתפסו ונלקחו לתחנת משטרת נצרת עלית.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לבצע פעולות אכיפה הכוללות קנסות (320 ש"ח ו720 ש"ח) תפיסה של ציוד הגברה  ואפילו חקירה פלילית, למען רווחת האזרח, ומבקשת מהציבור בדגש על  הורים לבני נוער לדאוג כי ילדיהם ינהגו על פי חוק ותוך גילוי רגישות לתושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות