fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המכתב של ביבי לאלחי הקטן ממגדל העמק

ראש הממשלה בנימין נתניהו, קרא על ביקורו של התלמיד אלחי תמיר מבית הספר נופים בכנסת ישראל, שם הציג את היוזמה שלו ושל חבריו והחליט לשלוח לו מכתב מפרגן
אל חי והמנהלת לילי נודל
אל חי והמנהלת לילי נודל

לא כל יום זוכה ילד צעיר לקבל מכתב מראש הממשלה בכבודו ובעצמו. שבוע שעבר זה קרה לאלחי תמיר, תלמיד כיתה ד', שקיבל מכתב אישי מראש הממשלה בנימין נתניהו ששמע על ביקורו ל התלמיד עם חבריו בכנסת ישראל שם הציגו את הרעיונות שלהם לפיתוח אפליקציות שנועדו לסייע לבעלי מוגבלויות.

אל חי והמנהלת לילי נודל
אל חי והמנהלת לילי נודל

כזכור, בחודש שעבר ביקרו תלמידי בתי הספר היסודיים במגדל העמק בכנסת ישראל לאחר שהמציאו אפליקציות לסיוע וקבלת האחר אותן הציגו במפגש 'חדשנות טכנולוגית וערכים חברתיים בהובלת מנהיגות צעירה", לרגל 70 שנה למדינת ישראל שנערך בכנסת.

המשלחת ממגדל העמק כללה תלמידים, מדריכים, מנהלים, מורים והורים מבתי הספר היסודיים במגדל העמק, וביניהם אלחי הצעיר מבית הספר נופים, שהציג יחד עם מנהלת בית הספר לילי נודל את ההמצאה שלו ושל חבריו בוועדת המדע כאשר בסיום הדברים ריגש אלחי את הנוכחים כאשר שיתף אותם בסיפורו האישי כילד חולה במחלה הדושן.

לאחר הביקור בכנסת הופיע תמיר הצעיר בכלי תקשורת רבים וסיפורו הגיע עד לראש הממשלה בנימין נתניהו שהחליט לשלוח לו מכתב מפרגן.

בין היתר כתב ראש הממשלה "התרגשתי לשמוע על השתתפותך בישיבה של וועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת. למרות שאתה מתמודד עם מחלת ניוון שרירים נדירה, אינך נכנע לאתגרי הגוף. יתרה מזאת, אתה משקיע מאמצים בפיתוח יישומון לחולי סכרת כדי להקל על חייהם" כתב נתניהו והוסיף: "אני מחזק את ידייך ומוסר את הוקרתי להורייך המסורים הילה ומשה. תודה לך אלחי, שא ברכה והצלחה מקרב לב".

את המכתב סיכם נתניהו במילים שנכתבו בכתב ידו "כל הכבוד לך, אלחי" ובחתימתו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות