fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המין השולט בעיריית נצרת עילית

רוב התפקידים הבכירים בעיריית נצרת עילית מאוישים על ידי נשים. הנתונים מפתיעים ומצביעים על יותר מפי שתיים מהממוצע הארצי ברשויות המקומיות בישראל
הנשים לשילטון צילום עצמי

זה אולי לא הנתון החשוב ביותר בהתנהלות עירייה, אבל יש בו כדי לעורר עניין וסקרנות, בעיקר לנוכח נתוני השלטון המקומי שמצביעים באופן מסורתי על אחוז נמוך יחסית של נשים בתפקידי ניהול בכירים. בעיריית נצרת עילית המצב הפוך. כמעט כל התפקידים הבכירים מאוישים על ידי נשים, בישיבות ההנהלה שולט המין הנשי באופן בולט עד כדי כך שמבקרים אורחים מבחוץ מעירים לעיתים על השינוי המרענן בהרכב ההנהלה ביחס לרשויות אחרות. "הבחירה בעובדים מתבצעת על פי כישורים ועמידה בדרישות התפקיד, היותו של מועמד גבר או אישה אינו משפיע כהוא זה על הבחירה", מבהירה ראש מנהל עירוני לאה ספיר.

הנשים לשילטון  צילום עצמי
הנשים לשילטון צילום עצמי

רשימת העובדות הבכירות בעיריית נצרת עילית ארוכה ומגוונת: היועצת המשפטית, עו"ד אולגה גורדון, מהנדסת העיר, סבטלנה גרמן, סגנית מנהל אגף החינוך, מירב ששון – אמויאל, מנהלת אגף הקליטה ויו"ד דירקטוריון רשת המרכזים הקהילתיים, תניא מקרוב, מנהלת אגף הרווחה, ליאורה לורי, דוברת העירייה, אורנה יוסף בוחבוט, מנהלת לשכת ראש העיר, משי סינואני, ראש מנהל עירוני, לאה ספיר, ממנהלת הפרויקטים ותכנית "עיר ללא אלימות", אסנת רווה, מנהלת מרכז הצעירים, לודמילה שקולניקוב, מנכלי"ת החברה הכלכלית, פאולה לאם – חיים ועוד עובדות רבות בתפקידי ניהול מחלקות ומדורים.

חברת המועצה, ברכה ברוב, המשמשת בתפקיד יו"ר נעמ"ת בנצרת עילית ופעילה למען העצמת הנשים במקומות תעסוקה מברכת על הנתונים. "אני שמחה לשמוע שהנתונים בעיריית נצרת עילית גבוהים מהממוצע הארצי ושאנחנו יכולים לשמש דוגמה לרשויות אחרות גם בעניין זה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות