fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"המטרה היא לברוח כמה שיותר מהר מהתחתית"

רפי בוסקיל חזר הביתה להפועל מגדל העמק. "ברגע שהתבקשתי לחזור לא היה לי צל של ספק שאהיה בקבוצה"
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)

"שמח לחזור למגדל העמק, זה הבית שלי, ברגע שהתבקשתי לחזור לא  היה לי צל של ספק שאהיה בקבוצה. הגעתי עם העוזר שלי מוטי קריספיל רק יומיים לפני המשחק נגד עירוני טבריה", אומר המאמן החדש/ ישן של הפועל מגדל העמק, רפי בוסקילה, שחוזר למועדון לאחר שנתיים בהן רעה בשדות זרים ועבר בין היתר בהפועל נצרת עילית, עירוני טבריה, אסי גלבוע ודבורייה,קבוצתו האחרונה אותה עזב לפני שבועיים".

רפי בוסקילה (צילום חג'ג ראחל)
רפי בוסקילה
(צילום חג'ג ראחל)

חזרתו של בוסקילה להפועל מגדל העמק לוותה בדרמה מקומית, לאחר שיושב ראש הקבוצה בארבע השנים האחרונות, הנרי איפרגן, הודיע על התפטרותו, בטענה שאינו מוכן לקבל תכתיבים ואם כיו"ר אין לו סמכות לקבוע מי יהיה המאמן, אין לו מה לחפש במערכת. כזכור, לפני שנתיים, עם התפטרותו של בוסקילה, מיהר איפרגן למנות את שלום לוי, יש הטוענים כדי לא לאפשר לבוסקילה להתקרר ולחזור בו מהתפטרותו.

רפי בוסקילה העביר  רק שני אימונים ובשישי שעבר הוביל את הפועל מגדל העמק לניצחון חוץ יוקרתי על האקסית, עירוני טבריה. "הכנו את השחקנים כמה שאפשר", אומר בוסקילה, "היה לי קצת יותר קל כי אני מכיר את טבריה, השחקנים עבדו, היו ממושמעים להוראות הטקטיות שלי.

על העתיד אומר רפי בוסקילה: "יש פגרה של שבועיים ומה יותר טוב מלצאת לפגרה עם ניצחון. נעשה מספר שינויים, נשחרר שני שחקנים, נביא 3-4 אחרים, כרגע הקבוצה נמצאת בתחתית והמטרה היא לברוח כמה שיותר מהר מהאזור המסוכן, ננסה לייצב את השורות, לעשות שקט תעשייתי בקבוצה ולעלות על דרך המלך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות