fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המאמן אייל לחמן נפרד מהפועל עפולה

הנהלת הפועל עפולה הוציאה הערב הודעה לפיה: "לאחר מחשבות רבות החלטנו לסיים את ההתקשרות עם המאמן אייל לחמן, עשינו זאת בלב כבד, אך לא הייתה לנו ברירה. מתחילת העונה אנחנו בחלק התחתון של הטבלה"
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה: הפועל עפולה נפרדה היום (חמישי) ממאמנה אייל לחמן, וזה קורה דווקא אחרי ניצחון החוץ הנאה על מכבי הרצליה.

מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)
מאמן אייל לחמן (צילום עצמי)

השמועות על מעמדו הרופף של לחמן הסתובבו כבר שבועות ארוכים, היו שטענו שלהנהלה אין את האומץ לעשות את המהלך בגלל הקופה הריקה. אוהדי הקבוצה קוראים לו בכל משחק להתפטר.
הנהלת הפועל עפולה הוציאה הערב הודעה לפיה: "לאחר מחשבות רבות החלטנו לסיים את ההתקשרות עם המאמן אייל לחמן, עשינו זאת בלב כבד, אך לא הייתה לנו ברירה. מתחילת העונה אנחנו בחלק התחתון של הטבלה, הודחנו מגביע המדינה והקבוצה אינה עומדת במטרות שלה. הישגינו בגביע הטוטו היו דלים, אנחנו לא יציבים ובמשחקים רבים מציגים יכולת לא טובה. אנו מאחלים ללחמן הצלחה בהמשך דרכו ומודים לו על עבודתו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות