fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכל בגלל חתיכת סטייק

במהלך חגיגת בר המצווה לבנו נתקעה ליגאל כהן ממגדל העמק, חתיכת סטייק. "הרגשתי שאני נחנק, שאני הולך למות, הרגשה קשה של חוסר אונים", הוא משחזר. עד שהגיע המושיע
הכל בגלל הסטייק. כהן (צילום עצמי)
הפי אנד. יגאל כהן (צילום עצמי)

דרמה באולם אירועים. בשלישי האחרון חגגה משפחת כהן ממגדל העמק בר מצווה לבנה ליאל. אורח הכבוד היה ראש העיר, אלי ברדה. אבי חתן בר המצווה, יגאל כהן, סגן מנהל אגף שפ"ע בעירייה, התיישב ליד ראש העיר וביקש להשביע את רעבונו.

הכל בגלל הסטייק. כהן (צילום עצמי)
הכל בגלל הסטייק. כהן (צילום עצמי)

כהן הזמין סטיק, בלע חתיכה שככל הנראה הייתה גדולה מדי ו… נתקעה בגרונו. ניסיונות של חברים לטפוח על עורפו כדי לפלוט את חתיכת הסטיק לא צלחו. במקום השתררה מהומה גדולה שלא לומר פאניקה, לאחר שכהן החל להכחיל וקצף החל לצאת מפיו. למקום הוזעק אמבולנס. "הרגשתי שאני נחנק, שאני הולך למות, הרגשה קשה של חוסר אונים".
אלא שאז נכנס לפעולה אורן בוסקילה, מפקד שירותי כבאות במגדל העמק, שאחז בכהן, לחץ ודאג שחתיכת הסטיק תיפלט מגרונו. "כמעט היה אסון, היה שם נס חנוכה, לשמחתי אלוהים היה אתנו כי זה היה יכול להסתיים בטרגדיה", אומר אורן בוסקילה.
כאמור, פראמדיקים של מד"א הגיעו לאולם, אולם כהן, שחזר לנשום בכוחות עצמו סירב להתפנות. הוא העדיף לצאת מהאולם. "ישבתי בחוץ חצי שעה בקור מקפיא, עד שהתאוששתי, עיכלתי את מה שעברתי וחזרתי לאירוע. מודה ליושב במרומים שנשארתי בחיים", סיכם.
הבוקר (חמישי) הגיע כהן לבית הכנסת ובירך ברכת הגומל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות