fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הכיוון הוא למעלה כי אחרת לא היו עושים מאמצים להביא אותי"

"מהשיחות שלי עם המאמן אופיר חיים ועם ההנהלה, הבנתי שהמטרה היא לעשות קפיצת מדרגה ועונה יותר טובה מהעונה שעברה", אומר הקשר אדריאן רוצ'ט, שנחת בתחנה מספר 8 בקריירה שלו
אדריאן רוצט (צילום חגאג רחאל)
אדריאן רוצט (צילום חגאג רחאל)

העיניים באימון הבכורה של הפועל עפולה היו נשואות לעבר השחקן הכי יקר בעונה הקרובה ומי שאמור להנהיג ולהוביל את הקבוצה, הקשר המנוסה אדריאן רוצ'ט.

אדריאן רוצט (צילום חגאג רחאל)
אדריאן רוצט (צילום חגאג רחאל)

רוצ'ט, בן 31, זכה בעבר באליפות המדינה במדי קבוצת האם שלו, הפועל קריית שמונה, שם גדל והתפתח. הפועל עפולה היא התחנה השביעית בקריירה שלו, אחרי ששיחק בהפועל חיפה, הפועל עכו, הפועל פתח תקווה והפועל אשקלון. בתחילת הקריירה שלו הושאל להפועל נצרת עילית, ששיחקה בליגה הארצית, כדי להתחשל, לקבל דקות משחק ולצבור ניסיון וזה מה שבדיוק קרה. הוא חזר לקריה בוגר ובשל ובמשך מספר שנים היה אחד מעמודי התווך בקבוצה של איזי שרצקי.

"האימונים היו אימוני היכרות ברוח טובה עם המון שחקנים נבחנים", מסכם רוצ'ט את הימים הראשונים בעפולה.

כשהנשיא ששי יעקב והיו"ר דני אסולין החתימו את רוצ'ט, על פי דרישתו של המאמן, אופיר חיים, הייתה זו הצהרת כוונות. אף אחד בהפועל עפולה לא יגיד בשלב כל כך מוקדם של העונה את המילה "עלייה", אבל גורמים בעפולה טוענים: "כשאתה מביא שחקן בסדר גודל של אדריאן רוצ'ט, זו ללא ספק הצהרת כוונות".

-אדריאן, מה אמרו לך על מטרות הקבוצה כשחתמת בהפועל עפולה?

"מהשיחות שלי עם המאמן אופיר חיים ועם ההנהלה, הבנתי שהמטרה היא לעשות קפיצת מדרגה ועונה יותר טובה מהעונה שעברה".

כזכור, בעונה שעברה הצליחה הפועל עפולה להשתחל לפלייאוף העליון בזכות שער אחד בודד וסיימה אותו במקום ה-8.

-שחקן כמוך לא היה מגיע להפועל עפולה אם לא היו שאיפות עלייה

"באתי לעפולה כי אופיר חיים קסם לי כבר מהשיחה הראשונה ומהתוכניות שלו לגבי העונה הקרובה".

-עוד לא אמרת לי מה יהיו המטרות. עלייה באה בחשבון?

"ברגע שהסגל יהיה סגור נהיה יותר חכמים. כרגע יש הרבה צעירים ונבחנים, אבל הכיוון הוא למעלה וזה ברור, כי אחרת לא היו עושים מאמצים להביא אותי".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות