fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכוכב של חג הקורבן

תינוק בן שנה הובהל לבית החולים פוריה לאחר שבלע עיטור של כוכב שנפל משמלתה של אחותו. מנהל יחידת גסטרו ותזונה בילדים, בבית חולים פוריה, ד"ר אבי און הצליח לשלוף את כוכב הפלסטיק מצינור הוושט
הכוכב שבלע אחמד בן השנה
הוצא בהרדמה מלאה. הכוכב שבלע אחמד בן השנה (צילום: דוברות פוריה)

"אני חייב לד"ר און את כל התודה שבעולם, אמר הבוקר (ראשון) מוחמד פוקרא תושב בועיינה נוג'ידאת, "אני מרגיש שהוא הציל את החיים של הבן שלי".
ביום חמישי לקראת חג הקורבן קנו בני המשפחה בגדים חגיגיים לילדים וכוכב פלסטיק שהיה מוצמד לחגורת השמלה של הבת, נפל לרצפה. התינוק אחמד, בן השנה, זחל בחדר, מצא את הכוכב הקטן ובלע אותו.

הכוכב שבלע אחמד בן השנה
הוצא בהרדמה מלאה. הכוכב שבלע אחמד בן השנה (צילום: דוברות פוריה)

התינוק התחיל לבכות, משפחתו שמה לב כי אינו נושם טוב ופינו אותו לבית החולים פוריה. בצילום שבוצע ניתן היה לראות את הכוכב הקטן נעוץ בחלק העליון של הוושט של התינוק.

מנהל יחידת גסטרו ותזונה בילדים, בבית חולים  פוריה, ד"ר אבי און: "היו לנו כבר מקרים של בליעת חפצים זרים, אבל המקרה הזה היה מיוחד גם מאחר ומדובר בתינוק בן שנה ובשל העובדה שהכוכב המשונן ננעץ בוושט והחשש היה שיגרום לנקב בוושט ולסיבוכים".

 ד"ר אבי און והתינוק אחמד ובידו השניה- הכוכב
"חשוב להשגיח על הילדים בכל גיל ולמנוע מהם לבלוע חפצים קטנים". ד"ר אבי און והתינוק אחמד ובידו השניה- הכוכב (צילום: דוברות פוריה)

בפעולה שבוצעה בהרדמה מלאה, הצליח ד"ר און לזהות את הכוכב בוושט ובאמצעות מכשור מיוחד וזהירות כפולה ומכופלת לשלוף את הכוכב דרך הפה של התינוק. ד"ר און סיכם: "המקרים האלה יכולים להיות מאד מסוכנים, מאד חשוב להשגיח על הילדים בכל גיל".

אחמד הקטן שוחרר לביתו אתמול (שבת) אביו סיפר כי בנו מרגיש טוב וכבר זוחל ומשחק כהרגלו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות