fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הכדורגלן מאור בוזגלו הגיע לחזק ילד חולה בבית שאן

איתחילתו של הסיפור בגידול שהתגלה בראשו של איתי לפני כחודש, בעקבותיו הזדקק לניתוח. אימא שלו, אילנית, חשבה איך לעודד את רוחו. "איתי ביקש לפגוש את מאור בוזגלו, הוא מעריץ אותו, אמר שמפגש עם מאור יחזק אותו", מספרת האם, שהצליחה לקשר ביניהם
מאור בוזגלו ואיתי ביטון
מאור בוזגלו ואיתי ביטון

איתי ביטון, ילד בן 10 מבית שאן, תלמיד כיתה ד' בבית הספר גלבוע בבית שאן, זכה השבוע למפגש מרגש עם כוכב הכדורגל מאור בוזגלו, שהגיע בשישי שעבר לביתו, כדי לעודד וחזק אותו.

מאור בוזגלו ואיתי ביטון
מאור בוזגלו ואיתי ביטון

תחילתו של הסיפור בגידול שהתגלה בראשו של איתי לפני כחודש, בעקבותיו הזדקק לניתוח. אימא שלו, אילנית, שבעבר שימשה כמנהלת קבוצת הנוער של הפועל בית שאן, חשבה איך לעודד את רוחו. "איתי ביקש לפגוש את מאור בוזגלו, הוא מעריץ אותו, אמר שמפגש עם מאור יחזק אותו", מספרת האם, שמיהרה להתקשר לכדורגלן הבית שאני במקור, שיר צדק, ששיתף פעולה עם מאור בוזגלו בהפועל באר שבע. "מאור הפתיע, התקשר אלי כשהייתי עם הילד בבית החולים, דיבר עם איתי, חיזק אותו והבטיח להגיע אלינו הביתה", היא משחזרת.

בחמישי שעבר התקשר בוזגלו לאילנית והודיע: "מחר אני בא אליכם". איתי התרגש מאוד לקראת הביקור הצפוי עם האליל הפרטי שלו, שלא הודיע מתי בדיוק יגיע. השעות עברו ובוזגלו לא הופיע. "חשבתי שכבר מאוחר, השבת נכנסה והוא כבר לא יגיע. אבל הוא התקשר בשעה 18:00, ביקש את הכתובת והגיע אלינו הביתה".

מיותר לציין איזו התרגשות אחזה באיתי, כשבוזגלו הגיע לבית בבית שאן. השניים שוחחו, הצטלמו וגם שיחקו פלייסטיישן. "איתי היה בעננים, הוא מעריץ ברמות את מאור, כל הכבוד למאור, הוא חיזק את הילד ורומם את רוחו", מספרת האם.

בוזגלו, שביום ראשון המריא לחו"ל, הבטיח לשמור על קשר עם איתי והמשיך ללוות את תהליך ההחלמה שלו. אגב, אחיו רז, משחק בקבוצת הנוער של הפועל בית שאן.

-אילנית, מה שלום איתי כיום?

"בסדר גמור, הוא מחלים, בקרוב יתחיל טיפולים של ריפוי בעיסוק, בגדול הוא בסדר גמור ותודה ענקית למאור בוזגלו, שהוכיח כי הוא אדם נדיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות