fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה: קבוצת הנוער של עמק יזרעאל כדורסל זכתה בגביע המדינה

ניצחה את מכבי ת״א וזכתה לראשונה בגביע המדינה בהופעתה השלישית במעמד זה
חוגגים את הזכייה בגביע (צילום מעיין דרימר)
חוגגים את הזכייה בגביע (צילום מעיין דרימר)

הישג אדיר לקבוצת הנוער של עמק יזרעאל בכדורסל שניצחה את מכבי ת״א וזכתה לראשונה בגביע המדינה.

חוגגים את הזכייה בגביע (צילום מעיין דרימר)
חוגגים את הזכייה בגביע (צילום מעיין דרימר)

קהל נפלא ואוהד של כ-500 איש, נוער ומבוגרים מהעמק הגיע לאולם ע״ש אריק אינשטיין בכפר סבא ועודד את השחקנים לאורך כל המשחק. זהו משחק הגמר השלישי אליו העפילה הקבוצה ובכל פעם מול מכבי ת"א. במחצית הראשונה מכבי הובילו 42 -39, הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 66-64 והמשחק הסתיים בתוצאה 93- 83 לעמק יזרעאל.

המאמן מאורו ספאק אמר בהתרגשות: "אנו גאים בשחקנים שהביאו בפעם הראשונה את הניצחון לעמק יזרעאל. הנוער האיכותי של עמק יזרעאל שיחק עם מוטיבציה ונחישות מול מכבי ת״א, לא ויתר והביא ניצחון. היה מרגש לראות שהגיעו 500 איש מהעמק לעודד ולפרגן. אנו יוצאים לחגוג ולנוח ולאחר הפסח חוזרים בגדול לפלייאוף״. את הגביע העניקו עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל בישראל ועידו דורי סגן ראש המועצה.

ארז ביטמן מנהל מחלקת הספורט אמר: "הישג קבוצת הנוער בכדורסל חותם שבוע ספורטיבי במיוחד בעמק, אשר התחיל ביום חמישי בהצדעה לספורטאיות העמק בהשתתפות מאות נערות ונשים, המשיך באירוע של 4,000 משתתפים, שרכבו בגלגלים של תקווה, ובשלושה שחיינים מהפועל עמק יזרעאל, שהעפילו לאליפות אירופה והסתיים בזכייה המרגשת בגביע הנכסף".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות