fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הייתי בטוח שאתה ראש העיר של נצרת עילית ונצרת, זאת לא אותה עיר?"

כוכב העבר והשורד, ג'ובאני רוסו, שמככב גם בתכנית הריאליטי הישרדות, הגיע הבוקר לאימון הפועל נצרת עילית ולא ויתר על ביקור אצל ראש העיר רונן פלוט
סמול טוק. ראש ההעיר פלוט ורוסו (צילום עצמי)
סמול טוק. ראש ההעיר פלוט ורוסו (צילום עצמי)

כוכב העבר האגדי ג'ובאני רוסו, שמככב גם בתכנית הריאליטי הישרדות VIP המשודרת בימים אלה על המסך, הגיע הבוקר לביקור אצל ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט, מלווה במנהל המקצועי של קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית, רועי כהן.

השיחה עסקה בענייני כדורגל על רקע הקשר האמיץ בין קבוצת הפועל נצרת עילית למכבי חיפה, בה משמש ג'ובאני יועץ מנטאלי של השחקנים, אבל מה שתפס את תשומת ליבם של הנוכחים הייתה דווקא העובדה שג'ובאני לא ממש ידע לאן הוא מגיע וחשב שנצרת עילית היא בעצם נצרת. "זה לא אותה עיר?", שאל את פלוט ולאחר שקיבל תשובה שלילית הוסיף: "אז רגע אחד, אתה לא ראש העיר של נצרת? הייתי בטוח שאתה גם ראש העיר נצרת".

סמול טוק. ראש ההעיר פלוט ורוסו (צילום עצמי)
סמול טוק. ראש העיר פלוט ורוסו (צילום עצמי)

ראש העיר פלוט הגיב בחיוך ועשה  סדר: "ג'ובאני, יש שתי ערים נפרדות לחלוטין, אבל נמצאות בשכנות, האחת נצרת והשנייה נצרת עילית. האחת עיר ערבית וותיקה ובעלת היסטוריה של  מאות שנים והשנייה עיר יהודית חדשה יחסית בת 62 בסך הכל. הבלבול נוצר כשקראו לעיר החדשה בשם זהה לעיר הוותיקה, אבל זה עומד להשתנות, אנחנו בתהליך שינוי שם העיר ובקרוב התושבים יכריעו".

ג'ובאני אמר שעכשיו הוא מבין את התמונה ומסכים לחלוטין עם הצורך להחליף את שם העיר. המשך הפגישה עסק בענייני כדורגל על רקע המשחקים המכריעים לקראת סיום העונה והסיכוי לעלייה לליגת העל. בסיום המפגש יצא ג'ובאני לסיור באצטדיון ולפגישה עם השחקנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות