fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום ייקבע האם יובל שאוט ישחק בדרבי מחר

שאוט: "אני שחקן כדורגל ובלי כדורגל אני מרגיש כמו דג מחוץ למים. גם אם זה היה משחק גביע נגד קבוצה מליגה ג' הייתי רוצה לחזור לשחק. יותר מדי זמן אני בחוץ, הגיע הזמן לחזור לעניינים".
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
. יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

החלוץ ניפולאי יובל שאוט כשיר לשחק לאחר כמעט שנה בלי כדורגל, לאחר שקרע את רצועות הברך במשחק אימון בטרום העונה, לאחר שעזב את הפועל עפולה ועבר לשכנים מנצרת עילית.

יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

את הופעת הבכורה שלו במדי נצרת עילית הוא אמור לעשות מחר (שני) במדי הפועל נצרת עילית נגד… הפועל עפולה. הפיזיותרפיסטים שטיפלו בו וליוו את השיקום שלו מאשרים לו לשחק וסבורים כי הוא כשיר. כעת צריך רק אישור מד"ר גיא מורג, האיש שניתח אותו. רק הבוקר ייבדק שאוט אצל הרופא המנתח, שאמור לאשר לו לחזור למגרשים. "אני מצפה בכיליון עיניים לחזרה למגרשים ואפילו מתרגש, מת כבר לחזור", מודה שאוט.

יובל שאוט לאחר הניתוח (צילום עצמי)
יובל שאוט לאחר הניתוח (צילום עצמי)

העובדה שמדובר במשחק נגד הפועל עפולה תורמת למוטיבציה שלך לחזור?

"ממש לא. אני שחקן כדורגל ובלי כדורגל אני מרגיש כמו דג מחוץ למים. גם אם זה היה משחק גביע נגד קבוצה מליגה ג' הייתי רוצה לחזור לשחק. יותר מדי זמן אני בחוץ, הגיע הזמן לחזור לעניינים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות