fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היום בוחרים וועד עובדים בעיריית נצרת עילית

מערכת בחירות יצרית וחמה תגיע לסיומה היום, כשמאות מעובדי עיריית נצרת עילית יתייצבו בקלפי ויקבעו מי יוביל אותם ב-5 השנים הקרובות
הכי הרבה קולות. אילן אזולאי
הכי הרבה קולות. אילן אזולאי

מערכת הבחירות לוועד עובדי עיריית נצרת עילית תוכרע היום בקלפי. כל אחד מן המתמודדים משוכנע כי סיכוייו להיבחר גבוהים אבל בקרב רוב עובדי העירייה, הדעה הרווחת היא, שהפעם, בניגוד למערכות בחירות קודמות, כל הקלפים פתוחים. "הכל יכול להיות ולא בטוח שמה שהיה הוא שיהיה", אומר עובד ותיק בעירייה ומוסיף: "מערכת הבחירות הפעם מאופיינת בכך שהעובדים עצמם מעורבים ומודעים לזכויות שמגיעות להם. הם מבינים את כוחו של הוועד בכל מה שקשור לדאגה לרווחתם. צריך לזכור שבשנים האחרונות, לא הייתה יציבות שלטונית בעירייה. העובדים לא הרגישו בטוחים מספיק על מנת לנהל מערכת בחירות לוועד וקיבלו את מה שיש כי לא היה יותר. כשראשי ערים מתחלפים אחד אחרי השני, רווחת העובד לא עומדת בראש מעייניה של העירייה ואפילו נחשבת למותרות. אבל היום כשיש ראש עיר יציב והעירייה מתנהלת כמו שצריך, העובדים בהחלט מבינים מה הם הפסידו ובעיקר קולטים שאפשר לקבל יותר".

העובד מסביר כי הוא מתכוון בעיקר לסל הטבות שמקבלים עובדי עירייה בהיותם קבוצת רכישה גדולה, המונה למעלה מ- 600 איש. "וועד רציני יודע לדאוג להנחות בבתי מלון, מסעדות חנויות, ביטוחים ועוד. לא רק זה, הוא גם יודע לארגן אירועים לעובדים ולא לחכות שראש העיר יארגן בעצמו. יש הרבה כוח לוועד עובדי עירייה".

מערכת הבחירות לוועד העובדים הייתה רוויית יצרים ומלחמות שמזכירות יותר את הפריימריס בליכוד מאשר וועד שמייצג עובדים.

אילן אזולאי
אילן אזולאי

ראש העיר עצמו ביקש והתעקש שלא להיות מעורב בבחירות לוועד. פלוט לא רק מילא פיו מים בכל הקשור למערכת הבחירות אלא גם ביקש מחברי ההנהלה לשמור על איפוק מוחלט ולא להגיב לדברים שפורסמו על ידי המועמדים השונים. "תנו למתמודדים לנהל את הבחירות כפי שהם חושבים ותנו לעובדים לבחור את מי שהם רוצים", אמר פלוט וזוהי התגובה היחידה שהסכים למסור בעניין.

אז מי יהיה יו"ר הוועד הבא? אילן אזולאי, שמכהן בתפקיד ב- 10השנים האחרונות, משוכנע שיקבל פעם נוספת את אמון העובדים. העובדים עצמם לא נשמעים בטוחים כמוהו. מבחינתם יש סיכוי גם לשני מתמודדים נוספים: אילן מונטיצ'לו ושרית פורמן. משלושה יצא אחד, למרות שברשימת המתמודדים היו לא פחות מ- 19 עובדים, חצי מהן נשים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות