fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הטיפוח של האישה זה קודם כל בשביל עצמה"

דורין ברזני הקימה את 'דורין סטודיו ליופי' לאחר שכל חייה אהבה לעסוק בטיפוח נשים, שמחזירות לה כעת אהבה בחזרה.
דורין ברזני עם עוד לקוחה מרוצה
דורין ברזני עם עוד לקוחה מרוצה

עוד כאשר דורין ברזני הייתה ילדה, היא נמשכה למקצועות הטיפוח. עברו שנים והיא  הגשימה את חלומה ופתחה את הסטודיו עליו חלמה.

הרבה נשים יוצאות מהסטודיו של דורין בקומה א' בכיכר העצמאות בעפולה כשהן עם חיוך מאושר על פניהן. 'הקוסמת', כך מכנות הנשים את דורין שרק לפני שנתיים וחצי פתחה את הסטודיו שלה וכבר הפכה לשם דבר בעמק כולו.

דורין ברזני עם עוד לקוחה מרוצה
דורין ברזני עם עוד לקוחה מרוצה

דורין נמשכה לטיפוח ומקצועות היופי עוד מאז שהייתה ילדה ובגיל 22, במהלך עבודתה כששכירה באחד המפעלים באזור, החליטה להגשים את החלום ולהפוך אותו למקצוע. היא החלה ללמוד את מקצועות הטיפוח בצורה מקצועית תוך שהיא משלבת בין הלימודי לעבודה. מהר מאד גילתה כמה הלימודים המקצועיים הופכים אותה למומחית בתחום והחליטה לעזוב את עבודתה במפעל ולעסוק בטיפוח בצורה מקצועית: "החלטתי לעשות רק מה שאני אוהבת וזה טיפוח אז יצאתי לדרך חדשה. התחלתי לעבוד בבית ולקבל לקוחות וראיתי שהמקום כבר קטן מלהכיל כי לשמחתי העסק התרחב, אז לפני שנתיים וחצי החלטתי לעבור למקום אחר ולצמוח".

דורין פתחה את הסטודיו שלה בלב העיר עפולה, ממש סמוך לכיכר העצמאות המפורסמת של העיר והחלה לעשות בצורה נרחבת יותר את מה שהיא עושה טוב : איפור, איפור קבוע, תסרוקות, שזירת ריסים, הרמת ריסים, שעווה בכל חלקי הגוף, עיצוב גבות וציורי גוף בהריון, שהפכו ללהיט. קהל הלקוחות שלה מגיע מכל אזור הצפון והאושר הגדול שלה הוא במיוחד לאפר כלות. "לאפר כלה ביום חתונתה זה כבוד גדול", היא אומרת, "אני רואה את ההתרגשות כשהן נכנסות אליי, אני מרגיעה אותן, מפנקת, דואגת לפרגן וכמובן להוציא אותן הכי יפות שיש".

המיקום החדש, הרחב הנוח עשה את שלו. קהל הלקוחות שלה הלך והתרחב כאשר הנשים חוזרות שוב ושוב ליהנות מכישרונה הטבעי של דורין. "כשאשה חוזרת אליי שוב ושוב, אני יודעת שעשיתי את שלי", היא אומרת בחיוך גדול.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות