fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החוזה השמן של ראובן עטר

החוזה של מאמנה החדש של הפועל עפולה: 17.5 אלף שקל נטו כפול 16 חודשים, פלוס רכב מנהלים
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

הפסד ביתי מביך לראובן עטר וצדוק מלכה, בהופעת הבכורה שלהם עם הפועל עפולה, ועוד לקבוצה של… ירון הוכנבוים, שעפולה ניהלה אתו משא ומתן וביקשה להחזיר אותו לקבוצה.
הדעות בהנהלה היו חלוקות, מצד אחד היו"ר דני אסולין צידד בהוכנבוים ואף היה איש הקשר של ההנהלה מול המאמן, מצד שני הנשיא ששי יעקב צידד במועמדותו של עטר, שישתכר בהפועל עפולה כ- 17.5 אלף שקל נטו לחודש בחוזה ל- 16 חודשים, אם כי ישנם גורמים בעפולה שטוענים כי הסכום מתקרב לכ- 20 אלף שקל, סכום שמוכחש בהנהלה.

ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)
ראובן עטר (צילום: שלומי גבאי)

עד כמה שזה ישמע מפתיע, חלק משכרו של עטר ימומן מ… תקציב מחלקת הנוער של המועדון, שכן עטר אמור לשמש גם כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער בהפועל עפולה. היו שטענו שההנהלה שוגה כשהיא מתקשרת עם מאמן, בכיר ככל שיהיה, בחושה כל כך ארוך וכי לא נלמדו הטעויות מההתקשרות ארוכת הטווח עם אייל לחמן.
אגב, גם עוזרו של עטר, צדוק מלכה, יקבל שכר, אם כי צנוע הרבה יותר. על פי גורמים בעפולה, שכרו של מלכה יהיה 5000 שקל נטו בחודש. השניים שיחקו יחד בימי מכבי חיפה העליזים, וכמאמנים עבדו ביחד במכבי נתניה.
גורמים בעיריית עפולה טענו השבוע כי הפועל עפולה נכנסת שוב להרפתקה כלכלית כשקופת הקבוצה ריקה וההלוואה המיוחלת עדיין לא הגיע. "עד כמה שאני מבין את המצב, ההלוואה צריכה לסגור חובות עבר", התבטא גורם בכיר בעירייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות