fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החברים/ חיילים ממגדל העמק הפכו לכוכבי הרשת

לפני מספר חודשים נפגשו שבעה חברי ילדות, שהתגייסו כולם לשירות קרבי ומשמעותי לצילום משותף. לאחרונה עלתה התמונה לרשת הפייסבוק, הפכה לויראלית ואותם לכוכבי רשת
החברים ממגדל העמק (צילום עצמי)
החברים ממגדל העמק (צילום עצמי)

לפני מספר חודשים הגיעו כמדי שנה בוגרי בית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק, שרק התגייסו לצה"ל לטקס יום הזיכרון השנתי בבית הספר כדי לחלוק כבוד לבוגריו שנפלו בקרב. בין החיילים שהגיעו השנה אפשר היה למצוא גם שבעה חברים, שהחלו דרך משותפת עוד בבית הספר היסודי דרך חטיבת הביניים והתיכון אותו סיימו יחדיו והתגייסו כולם ליחידות קרביות בצה"ל.

 החברים ממגדל העמק (צילום עצמי)
החברים ממגדל העמק (צילום עצמי)

החברים, חן סיום לוחם במשמר הגבול, אביב חזן לוחם בכפיר גדוד חרוב, אביב סלם לוחם במג"ב, חן דוברסקו מפקד בחיל הנדסה גדוד 601 צמ"ה, פאר שפדייב מפקד במג"ב, טל כהן סמל בצנחנים בגדוד 890 (בתמונה המשותפת) וברק ביטון, המשרת בחיל הים, שתיעד את חבריו יחד לאחר שלא נפגשו במשך חודשים ארוכים.
אחד החברים, פאר שפדייב, סיפר על החבורה: "לקראת הגיוס כולנו רצינו להוכיח אחד לשני שאנחנו מסוגלים לתרום למדינה בדרך הכי טובה שיש. למרות הקושי והפער בין היציאות שלנו וזה שאנחנו לא נמצאים כולנו ביחד תמיד, אנחנו אוהבים ושמחים עם מה שאנחנו עושים".
לאחרונה נזכר שפדייב כי יש בידיו את התמונה של החברים והחליט לשלוח אותה לעמוד הפייסבוק הפופולארי "חיילים מצייצים", שאהבו את הסיפור ופרסמו את התמונה שהפכה תוך יממה אחת בלבד לויראלית וזכתה לאלפי לייקים, מאות תגובות ושיתופים מצד הגולשים. והחברים? ממשיכים לשרת את המדינה על הצד הטוב ביותר ומשתעשעים עם העובדה שהפכו לכוכבי רשת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות