fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוכשרו שטחי קבורה חדשים בבית העלמין בנצרת עילית

העירייה הכשירה 671 חלקות קבורה נוספות בבית העלמין שהיה במצוקת שטח ועל סף סגירה
בית העלמין בנצרת עילית
בית העלמין בנצרת עילית (צילום יצחק סולומון)

עיריית נצרת עילית פתרה לעוד חמש שנים לפחות את מצוקת הקבורה הקשה בבית העלמין בעיר.

מהנדסת העיר, סבטלנה גרמן, הציגה השבוע בפני הנהלת המטה המקצועי של העירייה את השלמתו של פרויקט הרחבת בית העלמין באמצעות הכשרת מאות שטחי קבורה נוספים בשטחים חדשים. גרמן ציינה כי הפרויקט בוצע במהירות שיא, וזאת לאחר שהתברר כי  במשך שנים רבות לא הוכשרו שטחי קבורה חדשים ועד לפני כשנתיים בית העלמין עמד בפני סכנת סגירה.

"כשנודע לראש העיר רונן פלוט על עומק המחדל שאפיין את הטיפול במצוקת הקבורה בבית העלמין במשך למעלה מעשר שנים, הוא הכריז על מצב חירום ונתן הנחיה להכשיר מיד מאות שטחי קבורה נוספים במינימום זמן", סיפרה גרמן, והוסיפה כי על פי המדיניות החדשה, העירייה תתכנן כבר מעכשיו שטחי קבורה נוספים שישמשו כעתודה לחמש השנים הבאות.

"במשך שנים רבות התעלמו מבעיית שטחי הקבורה שהלכו וצומצמו בבית העלמין ופשוט לא טיפלו בה. שנה וחצי אחרי שנכנסתי לתפקיד נחרדתי לגלות את עומק הבעיה וביקשתי לגייס את כל המשאבים של העירייה על מנת למצוא פתרונות ראויים", אמר פלוט והוסיף כי שירותי הקבורה בבית העלמין נמצאים באחריות העירייה. "זהו השירות היחיד שאני מתפלל שאיש לא ישתמש בו",  סיכם פלוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות