fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרבי של האפסנאים

מצד אחד שלומי אסולין מהפועל נצרת עילית, מנגד סעיד עותאדללה ממכבי אחי נצרת. שני אנשי המשק של המועדונים, רגע לפני הסופר קלאסיקו של העמק, היום בשעה 16:00 באצטדיון גרין
רגע לפני. שני האפסנאים צילום: יצחק סולומון

הדרבי בין הפועל נצרת עילית למכבי אחי נצרת, שיתקיים היום בשעה 18:00 באצטדיון גרין, הוא גם משחק דרבי מסקרן בין שני אנשים שנמצאים מאחורי הקלעים, אולם מזוהים מאוד עם הקבוצות. ביום יום הם חברים טובים, בדרבי כל אחד ירצה שהקבוצה שלו תנצח. קבלו את האפסנאי של מכבי אחי נצרת, סעיד עודתאללה ואת האפסנאי של הפועל נצרת עילית, שלומי אסולין.

"הרוח של אחי בדם שלי, זה מועדון שגדלתי עליו ואני שמח לעבוד בו", אומר סעיד, המכונה חאג'.

הוא בן 52, אב ל- 2 בנים ו-3 בנות וסבא לנכד אחד. "אני אוהד הקבוצה כמעט 40 שנה", הוא אומר בגאווה.

חאג', המשמש כאיש המשק של הקבוצה כבר 12 שנה, מודה ש"אנחנו מגיעים למשחק במצב לא הכי טוב, אבל אני מאמין שננצח ונחזור לדרך המלך".

אסולין, בן 53, אב לשניים, סבא לנכד ועוד אחד בדרך, נמצא כבר 6 שנים בקבוצה. הוא האב הרוחני של השחקנים. "הם כמו הילדים שלי", הוא אומר ומודה: "בשנים האחרונות המועדון עובד בתנאים לא פשוטים, אני אוהב את המועדון אבל אני כאן בגלל גיל ברעם, שהוא אדם משכמו ומעלה".

 

רגע לפני. שני האפסנאים צילום: יצחק סולומון
רגע לפני. שני האפסנאים צילום: יצחק סולומון

איך היחסים האישיים ביניכם?

חאג': "היחסים בינינו מצוינים, שלומי אסולין זה אח שלי, בשבועיים האחרונים   התאמנו אצלם ולא הייתי צריך להביא כלום לאימון כי שלומי אסולין דואג להכל, אחלה אירוח, דואגים לנו לכל הפרטים, על המגרש כמובן שכל אחד ירצה לנצח".

אסולין: "החברות בינינו היא מעל לכדורגל. אני מכבד אותו והוא איתי. כשאני מגיע למגרש בעילוט אני מתקבל בכבוד גדול, חאג' דואג לכל מה שאני צריך. אנחנו שני מועדונים שכנים וצריכים להתנהג כמו שכנים".

-מה לאחל לכם בדרבי?

חאג': "שיהיה משחק ספורטיבי והוגן וכמובן שאחי נצרת תנצח".

אסולין: "הכי חשוב שהמשחק יהיה ספורטיבי ויעבור בשלום. אחי נצרת קבוצה טובה, הם מגיעים אחרי שני הפסדים וזה מאוד מדאיג אותי. מצד שני אנחנו אחרי שני משחקי תיקו וחייבים לנצח כדי לברוח מהתחתית. בכל מקרה יהיה משחק מעניין".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות