fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרבי הפרטי של המאמן עידן בראון

מאמן נצרת עילית התחיל את הקריירה הבוגרת שלו בהפועל פתח תקווה. א חושב שאני צריך להוכיח משהו לאנשי הפועל פתח תקווה וגם לא רוצה להוכיח כלום. כרגע כל כולי נתון להצלחת הפועל נצרת עילית".
עידן בראון (צילום יצחק סולומון)
עידן בראון (צילום יצחק סולומון)

הפועל נצרת עילית תארח היום בערב (שעה 19:00, אצטדיון גרין) את הפועל פתח תקווה בקרב תחתית חשוב. שתי הקבוצות פתחו בצורה איומה את העונה ומשוועות לנקודות, שירחיקו אותן מהתחתית.

עידן בראון
עידן בראון

עבור מאמנה החדש של נצרת עילית, עידן בראון, זה לא יהיה עוד משחק. מדובר בדרבי פרטי, שכן מדובר בקבוצה הבוגרת הראשונה אותה אימן בקריירה שלו. כזכור, בראון התחיל את קריירת האימון שלו במחלקת הנוער של נצרת עילית, עלה עם קבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה לליגת העל לנוער ומשם הוקפץ לקבוצה הבוגרת, ששיחקה בליגת העל, שגם פיטרה אותו לאחר מספר מחזורים
בראון לקראת המשחק: "צפוי משחק קשה, שתי הקבוצות זקוקות לנקודות כאוויר לנשימה, אני לא חושב שאני צריך להוכיח משהו לאנשי הפועל פתח תקווה וגם לא רוצה להוכיח כלום. כרגע כל כולי נתון להצלחת הפועל נצרת עילית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות