fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדינוזאורים מגיעים לנצרת עילית

על מנת ליהנות מאטרקציות של בילוי משפחתי בימי חופשת החג: העירייה מארגנת עבור תושביה הפנינג דינוזאורים חינמי בחוה"מ פסח, כולל הפעלות, מופעי קסמים ומיצגי ענק.
הדינוזאורים מגיעים (צילום יחצ)
הדינוזאורים מגיעים (צילום יחצ)

תושבי נצרת עילית לא יצטרכו לעמוד בפקקים בפסח ולנסוע רחוק, על מנת ליהנות מאטרקציות של בילוי משפחתי בימי חופשת החג: העירייה מארגנת עבור תושביה  הפנינג דינוזאורים חינמי בחוה"מ פסח, כולל הפעלות, מופעי קסמים ומיצגי ענק.

הדינוזאורים מגיעים (צילום יחצ)
הדינוזאורים מגיעים (צילום יחצ)

ראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, החליט השנה להגדיל את היצע הפעילויות העירוניות בחג הפסח  ולהציע לתושבי העיר אטרקציה מדהימה לבילוי משפחתי חינמי קרוב לבית. "אין שום סיבה שמשפחות עם ילדים יצטרכו לנסוע מחוץ לעיר על מנת לבלות בחופשת הפסח, אנחנו מציעים אטרקציה מדהימה קרוב לבית וללא תשלום".

האטרקציה היא פארק דינוזאורים ענק שיוקם במגרש טאגר (ליד בי"ס אורט "שרת"). בפארק יוצבו מתקנים מתנפחים, מיצגי ענק, הפעלות לילדים, מופעי קסמים וחידוני ידע . ההפנינג יימשך יומיים, בימים שלישי ורביעי של חוה"מ פסח, 23-24/4 , בין השעות 11:00 בבוקר ועד 16:00 בצהרים.  הכניסה חינם לתושבי נצרת עילית בלבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות