fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדילמה הקשה של יו"ר ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות במרחב העמקים, לאון פרץ, נמצא בדילמה קשה: מצד אחד הוא ידיד אישי של רונן פלוט ואף סייע לו להיבחר ומצד שני הוא אמור להגן על העובדים שהעירייה מתכוונת לפטר.
לאון פרץ (צילום: עצמי)
לאון פרץ (צילום: עצמי)

"התוודעתי לתכנית ההבראה בעיריית נצרת עילית. הצטערתי לשמוע על כוונתו של ראש העיר הנבחר רונן פלוט לקצץ באופן דרסטי בהיקף העובדים המועסקים בעירייה וזאת בשל מצבה הכספי הקשה של הרשות והצורך בהתייעלות", אמר יו"ר ההסתדרות במרחב העמקים, לאון פרץ, נמצא בדילמה קשה: מצד אחד הוא ידיד אישי של פלוט ואף סייע לו להיבחר ומצד שני הוא אמור להגן על העובדים שהעירייה תרצה לפטר. ללא ספק דילמה של ממש.

לאון פרץ (צילום: עצמי)
לאון פרץ (צילום: עצמי)

לדברי פרץ: "בפניי הוצגו נתונים קשים המצביעים על עומק המשבר והשלכותיו הקשות והמדאיגות. אנשי הכספים בעירייה ורו"ח מטעמה יעקב זיצר הצביעו על גרעון של למעלה מ- 70 מיליון שקל, שמאיים על המשך תפקודה של הרשות, פעילותה התקינה ויכולתה לספק באופן שוטף וראוי את מערך השירותים המתבקש לתושבים".

פרץ מסכם ואומר כי "פלוט הבהיר באופן חד משמעי ואף נתן את הבטחתו האישית כי השיקולים לפיטורי העובדים יהיו מקצועיים בלבד ועל פי צרכי העירייה ותושביה. הוא הבטיח כי הוועדה שמינה, שבראשה עומד מנכ"ל העירייה ליאור פלג, תפעל בשקיפות מלאה ובשיתוף מלא עם ההסתדרות".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות