fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגשימו לריבה את החלום

ריבה רביץ, ניצולת שואה ודיירת בבית האבות בנצרת עילית הייתה בצעירותה מורה למתמטיקה * חלומה היה לשוב ללמד * בבית הספר כסולות הגשימו לה את החלום
העניקו לריבה תעודת הוקרה (צילום עצמי)

ביום המעשים הטובים התנדבו תלמידי בית הספר היסודי כסולות בנצרת עילית, בניהולה של אורית יאיר,  בבית האבות נוף העמק בעיר והשתתפו בפעילות משותפת עם הקשישים. אחד התלמידים, אריאל שמו, ניהל שיחה עם הדיירת ריבה רביץ מהמחלקה הסיעודית, ניצולת שואה בת 83 המרותקת לכיסא גלגלים ושמע ממנה כי בצעירותה הייתה מורה למתמטיקה. אריאל סיפר לה כי השתתף באולימפיאדת חשבון ואף זכה במקום השני. ריבה המשיכה ואמרה: "החלום שלי הוא לעמוד שוב מול כיתה וללמד אותם מתמטיקה".

תלמידה העניק לריבה זר פרחים (צילום עצמי)
תלמידה העניק לריבה זר פרחים (צילום עצמי)

גילה שטרית, רכזת תרבות בעמותה למען הקשיש, שהקשיבה לשיחה, התערבה ואמרה: "אל תדאגי, אנחנו נגשים לך את החלום". סגנית המנהלת חוה אבוקרט, שהייתה עדה לשיחה נרתמה במרץ למשימה להגשים לרימה את החלום והיום (שלישי) זה קרה.

התרגשות בבית הספר (צילום עצמי)
התרגשות בבית הספר (צילום עצמי)

רימה התקבלה בכסולות בהתרגשות רבה, כאשר היא נכנסה לכיתה כל התלמידים נעמדו לכבודה והיא לא הצליחה להסתיר את התרגשותה. התלמידים היו מרותקים, היא העבירה שיעור במקצועיות רבה ובשפה רהוטה, כאילו מעולם לא הפסיקה להיות מורה. במהלך השיעור לימדה שיטות ייחודיות. "היה שיעור עם הרבה תוכן, למדנו דברים חדשים", סיכמה התלמידה קסניה.

ריבה במהלך השיעור (צילום עצמי)
ריבה במהלך השיעור (צילום עצמי)

מנכ"לית העמותה למען הקשיש בנצרת עילית, טלי שטרית התרגשה ואמרה: "20 שנה אני בתפקיד ולא חוויתי משהו כל כך מרגש".

בעמותה למען הקשיש אומרים כי הגשמת החלום לרימה הייתה במסגרת פרויקט "הגשמת חלומות לדיירים", שהוקם על ידי צוות ריפוי בעיסוק בבית האבות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות