fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגעת למקום הנכון

רשת "אנגלו-סכסון" הינה הרשת המוכרת והוותיקה בישראל בתחום שיווק ותיווך נדל"ן. הרשת קיימת למעלה מ- 50 שנים ודומה שהיא חלק מנוף חיינו בישראל.
אלון קסלסי הזכיין של אנגלו סכסו
אלון קסלסי הזכיין של אנגלו סכסו

הזכיין של סניפי אנגלו-סכסון בנצרת עילית ובעפולה הוא אלון קסלסי, מתווך נדל"ן וותיק, תושב מגדל העמק, נשוי + 3. לאלון 7 שנות ניסיון בענף הנדל"ן, תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים.

אלון קסלסי הזכיין של אנגלו סכסו
אלון קסלסי הזכיין של אנגלו סכסו

רשת אנגלו-סכסון הוקמה בשנת 1964 ע"י דייב בלומברג ז"ל, החברה מונה כ-80 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ. עובדי הרשת ומנהליה נהנים ממטרייה מקצועית ושיווקית, החל מהכשרה והדרכה, במכללת אנגלו-סכסון, המהווה בית-הספר המקצועי ביותר בתחום לימודי נדל"ן ותיווך, דרך ליווי מקצועי שוטף וכלה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

אנגלו-סכסון הינה מהחברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום שיווק ותיווך נדל"ן. אתר החברה מציג מנוע חיפוש לאיתור נכסים, מאמרים וטיפים בנושאים בתחום הנדל"ן. הרשת מספקת לכל סניפיה מעטפת שיווק ארצית, שירותי יחסי ציבור ופרסום וסיוע בפיתוח ארגוני וביצירת ערוצי תקשורת מתקדמים בתוך הרשת ועם לקוחות – כל הדרוש כדי להדריך ולגבש את הפעילות המקצועית של הזכיינים ברחבי הארץ, בכלים המתקדמים והאפקטיביים ביותר!

ובנוסף, הרשת מעמידה לשרות לקוחותיה מגוון שירותים משלימים, כמו ניהול נכסים לבעלי דירות המעוניינים שנכסיהם ישווקו וינוהלו ברמה גבוהה, יעוץ משכנתאות ללקוחות הרוכשים דירה ומעוניינים בליווי צמוד ומקצועי ויעוץ וליווי למשקיעי הנדל"ן המבקשים ליהנות מההיצע הגדול של הרשת ומהידע העשיר שהצטבר בתחום זה.

אנגלו-סכסון נהנית ממוניטין של אמינות, איכות ומקצוענות. בתחום שיווק ותיווך נדל"ן אנגלו-סכסון הינה המותג החזק ביותר עם 84% מודעות כלל ארצית בלתי נעזרת בקרב לקוחות נדל"ן בישראל (ע"פי סקר גיאוקרטוגרפיה).

האמינות והמוניטין של "אנגלו-סכסון" מבוססים על ניסיון מקצועי, ידע, סטנדרטים גבוהים, אמינות וכמובן על צוות איכותי של אנשי נדל"ן. אנגלו-סכסון משמרת את שמה הטוב ומקפידה לתת מענה מקצועי ומהיר ללקוחותיה ושרות ללא רבב.

למה תיווך – למה איתנו?

רשת אנגלו-סכסון, רשת תיווך הנדל"ן המובילה בישראל. משק הנדל"ן בישראל הוא אחד הענפים התוססים והדינמיים ביותר בכלכלה. זהו משק עתיר משאבים, המאגד בתוכן מגוון רחב ביותר של תחומים מקצועיים. שוק תחרותי ומשוכלל מחייב התמקצעות ומיומנות רבה בליווי עסקאות בתחומי המכירה, השכרה, שכירה וקנייה.

בדרך כלל מדובר בעסקה בעלת חשיבות רבה לכל הצדדים ומעורבים בה סכומים גדולים. עסקת נדל"ן היא עסקה מורכבת המשלבת מרכיבים משפטיים ומסחריים. ייעוץ ותיווך נדל"ן הוא מקצוע שהשתכלל, התקדם והתפתח עד שהפך בעידן המודרני לנדבך מרכזי בכלכלה של כל כפר, עיר ומדינה. כיום, כאשר הכלכלה היא גלובאלית ועסקי הנדל"ן הם חובקי עולם, יועצי הנדל"ן נדרשים למקצועיות חסרת פשרות וכלים מקצועיים חדשניים.

יתרונות של יועץ נדל"ן מקצועי

ניסיון והיכרות טובה עם זירת הנדל"ן בה הוא פועל, הבנה מהירה של צרכי הלקוחות, יכולת למצוא פתרון לכל לקוח בהתאמה לייעוד ולתקציב, ידע נרחב בכל הקשור בטיפול וקידום עסקאות נדל"ן מסוגים שונים. יועץ נדל"ן מקצועי נהנה מעוצמתה של הרשת מחד,  מארסנל גדול של נכסים ברשת ומהמוניטין האישי והמקצועי באזור פעילותו, על בסיס אמון הלקוחות ושביעות רצון כל הצדדים.

יתרונות השירות של אנגלו-סכסון

פריסה ארצית של כ-80 סניפים המושרשים באזורי פעילותם, צוות יועצי נדל"ן מקצועיים ואיכותיים בעלי הכשרה וניסיון עשיר, מבחר גדול של נכסים – קרקעות, בתים, דירות, משרדים, מסחריים, מיומנות במגוון סוגי עסקאות – פרטיות ומסחריות, קהל לקוחות נאמנים הגדל ומתרחב מיום ליום.

אנגלו סכסון נצרת עילית בניהולו של אלון קסלסי מטפל בדירות יד 2 למכירה והשכרה ומתמחה בדירות להשקעה וניהול נכסים. הסניף קיים מזה כ-5 שנים ומונה 7 יועצי נדל"ן מיומנים ומקצועיים. הסניף בנצרת עילית הוא בין הסניפים המובילים ברשת אשר זכה בשנת 2014 כסניף פורץ דרך ובשנת 2015 ו-2016 נבחר הסניף כסניף מצטיין ברשת.

סניף עפולה בבעלותו של אלון קסלסי קיים כ-4 שנים, מנוהל על ידי ראובן בניסטי. הסניף מטפל בדירות יד 2 למכירה והשכרה ובשיווק פרויקטים חדשים לדוגמא: פרויקט ישראלה ברובע יזרעאל בעיר, בשנת 2016 הסניף הכפיל את היקף פעילותו בשוק הנדל"ן בעפולה. הסניף מונה כ-5 יועצי נדל"ן מקצועיים ועובד בשיתוף פעולה מלא עם סניף נצרת עילית, מה שנותן ערך מוסף ללקוחותינו משני האזורים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות