fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הגיע הזמן ששלמה מליחי יכבד את החלטת חברי הסניף הליכוד"

בסניף הליכוד בעפולה, המתוכנן לרוץ למועצת העיר ברשימה בראשותו של כפיר סרוסי, לא אהבו את הצהרתו של מ"מ ראש העיר, שלמה מליחי, שהפסיד בפריימריס של הליכוד והקים רשימה עצמאית, לפיהם תנועת הליכוד אישרה לו לרוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר.
כפיר סרוסי (צילום עצמי)
כפיר סרוסי (צילום עצמי)

בסניף הליכוד בעפולה, המתוכנן לרוץ למועצת העיר ברשימה בראשותו של כפיר סרוסי, לא אהבו את הצהרתו של מ"מ ראש העיר, שלמה מליחי, שהפסיד בפריימריס של הליכוד והקים רשימה עצמאית, לפיהם תנועת הליכוד אישרה לשלמה מליחי לרוץ ברשימה עצמאית למועצת העיר.  "אם לא היה לי את האישור הזה, לא הייתי מתמודד ברשימה עצמאית", צוטט מליחי בהודעה לתקשורת.

כפיר סרוסי (צילום עצמי)
כפיר סרוסי (צילום עצמי)

בסיעת הליכוד בעפולה יצאו בהתקפה חריפה נגד מליחי: "הגיע הזמן ששלמה מליחי יכבד את החלטת חברי הסניף, שקבעו בהליך דמוקרטי מובהק כי לא הוא זה שיוביל את סיעת הליכוד למועצת העיר. למרות התמודדותו ברשימת ׳עוצמה׳, הוא מצהיר כבר שלושה חודשים תחת כל עץ רענן על החיבור שלו לליכוד, כל זאת בכדי לקושש עוד כמה קולות. כפי שעשה בעבר, מליחי פועל נגד סיעת הליכוד בעיר, שהייתה לו בית חם במרוצת השנים האחרונות ויוצא נגד חבריה שהיו עד לא מכבר חבריו שלו. לתפיסתנו, אין מקום להתנהלות כזו ויש לכבד התחייבויות פוליטיות – ברוח המפלגה. למען הסר ספק, האישור שמציג מליחי ניתן לכל מי שהפסיד בכל הערים בארץ ומעוניין להתמודד למועצה זאת בכדי לשמור על כוחה של המפלגה במישור הארצי ואינו מהווה תמיכה כלשהי מצד הליכוד בסיעתו של מליחי. מפלגת הליכוד הארצית תומכת חד משמעית ברשימת הליכוד שנבחרה למועצת העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות