fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הברזילאי פדרו חתום בנצרת עילית אבל לא בטוח שיהיה בקבוצה

הקשר האחורי הברזילאי, פדרו פטראצי, שיחק בהפועל נצרת עילית לפני שתי עונות, נחת בארץ בשבת האחרונה עם משפחתו, התמקם בדירה של המועדון. פדרו יגיע ביום שלישי לפתיחת האימונים לעונה הבאה. הברזילאי הגיע לארץ עם רעייתו ובתו ואפילו עם... הכלב שלו.
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

הקשר האחורי הברזילאי, פדרו פטראצי, שיחק בהפועל נצרת עילית לפני שתי עונות, נחת בארץ בשבת האחרונה עם משפחתו, התמקם בדירה של המועדון. פדרו יגיע ביום שלישי לפתיחת האימונים לעונה הבאה. הברזילאי הגיע לארץ עם רעייתו ובתו ואפילו עם… הכלב שלו.

 ההברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)
הברזילאי פדרו (צילום יצחק סולומון)

כזכור, פדרו, בן 28, שיחק במדי הקבוצה  7 משחקים בלבד בעונת 2016/17, הצליח להתחבב על כולם וגם גילה יכולת טובה, אלא שקרע ברצועות גמר לו את העונה אחרי שהגיע למועדון שקרטע בתחתית בחלון העברת בינואר.

בינואר 2017 הגיע פדרו לשבועיים לסידורים אישיים בארץ והתאמן עם הקבוצה. החלוץ הברזילאי של הקבוצה, חוליו סזאר, כבר לא הרגיש בודד וביקש מהמנכ"ל גיל ברעם להשאיר את פדרו עד סיום העונה על תקן של שחקן אימונים, בקשה שמובן לא נענתה.

יש לציין כי תנאיו הכספיים של פדרו מסוכמים, אלא שכלל לא בטוח שהוא ישחק בקבוצה. תחילה יעבור בדיקת כשירות מקיפה, שכן מאז הפציעה במדי נצרת עילית לא שיחק כדורגל. אם יעבור אותו בהצלחה, יצטרך להרשים את הצוות המקצועי, שלפחות בשלב זה מעוניין בבלם זר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות