fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם חלומות באמת מתגשמים?

כך אפשר לראות מסיפורה של הבעלים ומנהלת נייל סטודיו עפולה טל חנו, המוכיחה שחלומות אכן מתגשמים באמצעות כשרון, התמדה ואמביציה להתקדם ולעבוד קשה - אין חלום שלא יהיה ניתן להגשים
טל חנו (צילום עצמי)
טל חנו (צילום עצמי)

טל חנו, נשואה ואם ל-4 ילדים, רק בת 39 ומאחוריה כבר מעל 20 שנות נסיון בעולם האסתטיקה והיופי. עוד כילדה צעירה שגדלה ביקנעם, היא חלמה על קריירה עצמאית וידעה שהיא רוצה לעסוק בתחום היופי והטיפוח.  “"תמיד אהבתי את מה שקשור לעולם היופי, אני  מאמינה גדולה בחשיבות השמירה על טיפוח וסדר, ויודעת עד כמה זה משפר את הביטחון העצמי. אישה מטופחת תמיד תרגיש הרבה יותר טוב עם עצמה", אומרת חנו.

טל חנו (צילום עצמי)
טל חנו (צילום עצמי)

בחופשת השחרור שלה מהצבא, חנו  למדה קורס בניית ציפורניים, את הקריירה שלה היא  החלה כבונת ציפורניים בפינת עבודה משלה. "ראיתי את המכשולים הרבים שעברו הוריי, שעבדו קשה כשכירים בכדי לפרנס אותי ואת שלושת אחיי, אמרתי לעצמי שאני רוצה חיים אחרים, חלמתי שכבר בגיל צעיר אהיה עצמאית ובוסית לעצמי", היא מספרת.

במהלך השנים למדה חנו את כל מקצועות היופי והתקדמה בקריירה כשבמקביל גם נישאה וגידלה את ילדיה. השילוב הזה הוא אפשרי אבל בהחלט מאתגר. "זה לא פשוט גם לגדל ילדים, גם ללמוד ולהתקדם כל הזמן", היא מספרת, “הייתי בצמיחה כל הזמן, התקדמתי בעבודה, קיבלתי לקוחות ובמקביל ניהלתי חיי משפחה. היו לי בהחלט רגעי משבר שבמהלכם חשבתי לעזוב הכל וללכת, אבל צמחתי מרגעי הקושי, צמחתי כמנהלת, כאדם ועם השנים רק הלכתי והתפתחתי".

 יש דרך להגשים חלום והיא מתחילה בנייל סטודיו עפולה – המכללה למקצועות היופי והקוסמטיקה, החוגגת כמעט עשור לקיומה והוציאה עד היום לשוק העבודה כ- 5,000 בוגרות, המצליחות לשלב בהצלחה פיתוח קריירה והקמת משפחה.סניף נייל סטודיו בעפולה  הוא נעים, מעוצב ובהחלט עושה חשק ללמוד ולהעמיק בתחום היופי. נייל סטודיו הוא הסניף הראשון  בתחום לימודי היופי שהביא לנשות העמק את הסטנדרטים הגבוהים המוכתבים על ידי משרד הכלכלה (התמ"ת)-  הגוף הממשלתי המעניק אישורים למכללות ובתי ספר העומדים בתנאים הקפדניים ביותר.

תלמידות קורס קוסמטיקה (צילום עצמי)
תלמידות קורס קוסמטיקה (צילום עצמי)

כמו בכל קורס ברשת נייל סטודיו, כך גם מסלול קוסמטיקה סוג 1 שנפתח בסניף עפולה, עומד בכל התנאים המחמירים של משרד התמ"ת. הקורס מציע לתלמידיו הכשרה מעמיקה בתחומי היופי השונים תוך שימוש בחומרי הלימוד, ציוד ותכשירים שנבחרו בקפידה, הכיתה מאובזרת במכשור החדשני ביותר והלימודים נעשים בטכנולוגיות מתקדמות של חברות קוסמטיקה בינלאומיות. אחרי החגים צפוי להיפתח קורס נוסף של קוסמטיקה סוג 1. היקף שעות הלימוד של קורס קוסמטיקה בנייל סטודיו, עומד על  620 שעות אקדמאיות.

המקום מתפרש על שטח של 250 מטר וכולל קומה שלמה ובה 3 כיתות לימוד מרווחות ומאובזרות, מרכז שיווק ומכירה למקצועות היופי והקוסמטיקה. במקום תוכלו לקבל הכשרה בתחומים הבאים: קוסמטיקה, בניית ציפורניים, פדיקור מניקור, עיצוב גבות, איפור קבוע ומיקרובליידינג – איפור קבוע בשיטת השערה ללא מכשור חשמלי. הקורסים נפתחים באופן סדיר במשך כל השנה, ניתן לבחור אם רוצים ללמוד במסלול בוקר, ערב או מסלול של יום מרוכז אחד.

המוטו שלנו: העצמת נשים לעצמאות כלכלית

יש סיבות רבות לכך שרשת נייל סטודיו נמצאת גבוה מעל המתחרים שלה.  היא הרשת הוותיקה ביותר בשוק הכשרה מקצועית בתחומי  הקוסמטיקה, טיפוח ויופי ומאחוריה כבר מעל 25 שנות פעילות עם כמות של מעל 60 אלף בוגרות. לרשת 18 סניפים בפרישה ארצית וסניפיה ממוקמים מקרית שמונה ועד אילת. רק בנייל סטודיו ולא בשום בית ספר אחר, צוות ההכשרה והמורות נבחר בקפידה ומחויב במעבר קורס הוראה ייחודי של Academy OPI , לפני תחילת הלימודים. כל תוכניות הלימוד המקיפות שברשת נייל סטודיו הינן בפיקוח ובאישור משרד הכלכלה (תמ"ת).

מה שהופך את נייל סטודיו עפולה למקום כל כך מיוחד הוא תחושת הביתיות העוטפת כל פינה, הצוות החם, המחבק והמשפחתי מעניק שירות אישי, חם ומכיל לכל אחת ואחת מהתלמידות. את טל הן מכנות בחיבה רבה "מגשימת החלומות שלנו".

כך מספרות לנו התלמידות בוגרות המכללה. מאור לוי מספרת: "אהבתי את היחס של הצוות והאווירה במקום  מעבר לזה שאני מאוד אוהבת את המקצוע , אחד הדברים שהיו חשובים לי זה שהוא יהיה מפוקח על ידי משרדת התמ'ת,  לדעת שבעצם החומר הנלמד זה אותו החומר שלומדים גם בבתי ספר אחרים. בסניף יש השקעה בציוד לכל תלמידה, זה נותן אווירה טובה והרגשה של אכפתיות"

נוהר מוסיפה: "הגעתי לנייל סטודיו דרך המלצה של חברה. האיכות והמבחר של מה שקיבלתי במכללה זה משהו שלא ראיתי באף מכללה אחרת". 

חנו מדגישה בגאווה כי החזון של נייל סטודיו הוא העצמת נשים לעצמאות כלכלית. מעבר לכך שנייל סטודיו מאפשר פרנסה ואופק תעסוקתי, המכללה הגשימה חלומות לעשרות רבות של בוגרות שפתחו עסק עצמאי, או שהן עובדות מהבית או ממכוני יופי בפריפריה.

"אנחנו מעניקים הזדמנות לנשים, תוך תקופה קצרה יחסית לקבל הכשרה בתחום מקצועי, מבוקש ורווחי, ובכך מעניקים להן אופק כלכלי ואפשרות לפרנסה טובה", חנו אומרת, "הן מקבלות כאן מקצוע שמאפשר יותר זמינות לבית ולמשפחה: גם לפתח קריירה וגם לגדל ילדים ולהרוויח משכורת יפה.

"באות לכאן נשים שרוצות קריירה שניה, נתמכות רווחה, חיילות משוחררות, אמהות שמחפשות מקצוע שיאפשר להן גם להיות בבית עם הילדים בשעות נוחות, אמהות חד הוריות הזקוקות להכנסה יציבה ובשנים האחרונות גם יותר ויותר גברים באים ללמוד אצלנו. נייל סטודיו מאפשרת הגשמת חלומות ופיתוח קריירה להרבה מאוד סוגים של אוכלוסיה”.

אז אם  יש לך חלום ואת רוצה  לעסוק במקצוע יפה, נדרש ורווחי אנחנו מזמינים אותך לפגישה על כוס קפה ועוגיות, כדי שנראה  ביחד איך אנחנו יכולים להגשים לך את החלום.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות