fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הפעם זה יקרה סוף סוף?

בעיריית נצרת עילית מבטיחים לשפץ את מרכז רסקו הוותיק והמוזנח בנצרת עילית. רונן פלוט נפגש עם הסוחרים
מרכז רסקו
מרכז רסקו

השבוע התקיים בעיריית נצרת עילית מפגש של ראש העיר עם סוחרים במרכז רסקו עם ראש העיר, רונן פלוט, ביקש להסביר באופן אישי לסוחרים במרכז הכי ותיק בעיר, זה שהיה מוקד הבילויים העיקרי בשנותיה הראשונות של נצרת עילית, על פרויקט השיפוץ של המרכז, לשמוע מה דעתם ולשתף אותם בתכנית.

מרכז רסקו
מרכז רסקו

"אתם יודעים הכי טוב מכולם מה טוב בשבילכם", אמר בפתח דבריו, אולם חלק מהסוחרים סברו לתומם כי נקראו להגיע לעירייה על מנת להשתתף במימון הפרויקט.
"כמה כסף כל אחד צריך לשלם?", שאל אחד הסוחרים את ראש העיר "אני לא מבין את השאלה", השיב פלוט "אתם לא צריכים לשלם שום דבר, זה פרויקט של העירייה והיא דואגת למימון".
הסוחרים הגיבו באנחת רווחה והציגו רשימה ארוכה של ליקויים אותם יש לתקן בדחיפות. "כבר שנים שאנחנו מתלוננים על ההזנחה של המקום, בשלב מסוים כבר התייאשנו והבנו שלא יקרה כלום"
נציג הסוחרים מיכאל טומסיס אמר כי הסוחרים מברכים על הפרויקט ורואים בו את נקודת האור בקצה המנהרה.
יש לציין כי כבר בסוף עידן מנחם אריאב הובטח לסוחרים כי השיפוצים אוטוטו מתחילים. ההבטחות נמשכו גם בתקופת שמעון גפסו, אז נאמר לסוחרים כי כבר יש מימון לשיפוצים, אולם הם לא בוצעו עד היום הזה. כעת נותר רק לראות האם רונן פלוט יעמוד בהבטחתו. "הוא היחיד שבא לדבר אתנו, יש לנו הרגשה שהפעם זה יהיה אחרת והשיפוצים כן יתבצעו", אומר אחד הסוחרים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות