fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"האינטרס של העובדים עומד לפני האינטרס של המשפחה שלי"

מצהיר יושב ראש וועד העובדים בעיריית נצרת עילית, אילן אזולאי, ערב הבחירות הקרבות * "המוטו שלי הוא דיני נפשות. דאגתי לקידום העובדים, להגנה עליהם" * ועל ריבוי המתמודדות: "מה שרואים משם, לא רואים מכאן והמבין יבין"
הכי הרבה קולות. אילן אזולאי
הכי הרבה קולות. אילן אזולאי

יושב ראש וועד העובדים בעיריית נצרת עילית, אילן אזולאי, לא מתרגש מריבוי המתמודדים ובעיקר המתמודדות מולו בבחירות הקרובות לוועד ומבטיח כי גם אחרי הבחירות ימשיך לשבת על הכיסא עליו הוא יושב כבר 10 שנים. "אני אנצח", הוא מבטיח.

אילן אזולאי
אילן אזולאי

אזולאי, מנהל מחלקת רישוי עסקים בעירייה, בן 47, נשוי לקרול ואב ל- 6 ילדים, המשמש כבר 10 שנים כיו"ר הוועד, מצהיר: "24 שעות ביממה הייתי נטו למען העובדים, לא פעם התקשרו אלי בליל שישי באמצע קידוש, העובדים ידעו יודעים שיש להם כתובת. שמרתי על העובדים גם בתקופת גפסו וגם כעת עם רונן, בגלל האמונה שהאינטרס של העובדים עומד לפני האינטרס של המשפחה שלי", הוא אומר.

אזולאי מזכיר את תכנית ההתייעלות, שהתכוונה העירייה לבצע מייד עם עלייתו של רונן פלוט לראשות העיר. "מעל 140 עובדים היו מועמדים לפיטורים, בסופו של דבר רק 12 פוטרו, חלקם רצו לעזוב", הוא מסביר ולא שוכח לציין את חבר הוועד יוסי בטיטו, "הוא יד ימיני".

אזולאי ממשיך: "המוטו שלי הוא דיני נפשות. דאגתי לקידום העובדים, להגנה עליהם", והוא לא שוכח לעקוץ: "וועד העובדים זה לא רק מתנות וחופשות", ויש לו מסר לאלה שמבקשים להחליפו ויורה: "יש חברים שהלכו איתי, היו לצדי ובגדו בי, הפנו לי עורף, אבל אין בי טינה, אני בא מאהבה נטו".

אזולאי משוכנע כי גם אחרי הבחירות, שיתקיימו ב- 4 במרץ, ימשיך לנהל את הוועד. "אני יכול להרגיע את כולם חד משמעית, אני אנצח בבחירות. אני סמוך ובטוח שבסופו של יום העובדים דואגים לעתידם ויודעים היטב מי באמת דואג להם ועומד לימינם ועל מי הם יכולים לסמוך".

-9 מתוך 18 המתמודדים הן נשים. מה אתה חושב על כך?

"אני מאוד מכבד את המין הנשי, חושב שהן יכולות לתרום לוועד וחושב שיש להן מקום, אבל אני מזכיר להן שמה שרואים משם, לא רואים מכאן והמבין יבין".

.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות