fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דוס פואה לכוכבי נצרת עילית

נגני תזמורת הג'אז של נצרת עילית גרפו את המקום הראשון בפסטיבל הג'אז "קרוסלה", שהתקיים בסנט פטרסבורג
כבוד. הנגנים מנצרת עילית (צילום עצמי)
כבוד. הנגנים מנצרת עילית (צילום עצמי)

נגני תזמורת הג'אז של נצרת עילית גרפו את המקום הראשון בפסטיבל הג'אז "קרוסלה", שהתקיים בשבוע שעבר בעיר בסנט פטרסבורג. התזמורת בניצוחו של יורי גייפמן זכתה במקום הראשון בשתי קטגוריות: קטגוריית תזמורות ג'אז וקטגוריית סולנים לגילאי 16-18 בה זכה הסקסופוניסט לאון בלומברג בן ה 16.

מיד לאחר שנודע על הזכייה, התזמורת הוזמנה להופיע  במועדון הג'אז JFC בסנט פטרסבורג. "זהו הישג מדהים", אמר בהתרגשות המנצח גייפמן "בתחרות השתתפו עשרות תזמורות ממדינות רבות ברחבי העולם. אף אחד לא האמין שבתקופה כל כך קצרה הלהקה  תפלס את דרכה עד למקום הראשון בפסטיבל בינלאומי".

כבוד. הנגנים מנצרת עילית (צילום עצמי)
כבוד. הנגנים מנצרת עילית (צילום עצמי)

גייפמן, שמשמש גם כמנהל את הקונסרבטוריון  שיבח את הרמה הגבוהה של הנגנים שמופיעים  בהרכב מלא גיטרה, סקסופונים, תופים, חצוצרות, וקלידים.

ראש העיר רונן פלוט ברך את הנגנים והמנצח על הזכייה וההישג המדהים. "הבאתם כבוד וגאווה גדולה לעיר", אמר וביקש להזמין את חברי התזמורת למפגש חגיגי מיוחד עם חברי מועצת העיר בישיבת המליאה הקרובה.

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות