fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דודו מזרחי מונה ליושב ראש הפועל בית שאן

מחליף את אורן מנחם הפורש. מזרחי: "המצב לא פשוט, "יש חובות לשחקנים, יש התחייבויות שונות וחוב גדול לקבלן מקומי", אומר היו"ר החדש.
דודו מזרחי (צילום עצמי)
דודו מזרחי (צילום עצמי)

יו"ר חדש להפועל בית שאן. דודו מזרחי, (37) בן העיר בית שאן וכיום תושב שדה נחום מונה לתפקיד במקומו של אורן מנחם.

מזרחי, שופט לשעבר בליגה א',  החל בעבודה לאחר שיחה עם ראש העיר רפי בן שטרית ומאמן הקבוצה איתן טייב. מזרחי, עובד כבר שנים ארוכות בתחום המזון והפקת אירועים אומר כי נכנס לתפקיד מתוך אהבה לקבוצה ורצון לסייע לה בימים הלא פשוטים שעוברים עליה, בהתנדבות מלאה, הוא מציין.

דודו מזרחי (צילום עצמי)
דודו מזרחי (צילום עצמי)

"המצב לא פשוט", אומר מזרחי ומוסיף: "יש חובות לשחקנים, יש התחייבויות שונות וחוב גדול לקבלן מקומי. יש כוונה מצד ראש העיר להוביל מהלך של גיוס תרומות נרחב והעברת התקציב החסר מהעירייה לקבוצה בכדי לשלם את המשכורות ואת הכספים המגיעים לספקים וגם לשנות את מוסר התשלומים. אני מקווה שהשבוע תשולם משכורת אחת ובשבועות הקרובים משכורת נוספת. לאחר מכן נתחיל לשלם לספקים. נפעל באחריות", אמר.

היו"ר החדש נשמע אופטימי אך גם זהיר: "יהיה צורך להשתמש מידית בתקציב 2018 משום שתקציב 2017 למעשה נגמר. אם הסיכומים שהגענו אליהם יצאו לפועל אז אוכל להצטרף להנהלה ולתרום את חלקי".

לדברי מזרחי, הכוונה היא להצעיר את ההנהלה עם צירוף שני חברי הנהלה נוספים. "אני רואה את העונה הקרובה כ'עונה פיננסית'-שיקום המצב הכלכלי של הקבוצה בכדי למנוע קריסה בעתיד. אני חושב שצריך להחתים שחקנים ברמות שכר בינוניות בלבד, 7000-5000 שקלים, שכר ממוצע לחודש. ממה שראיתי בדוחות של הקבוצה היו הרבה דברים שלא מצאו חן בעיני. בנוסף לסיים את כל חובות העבר בכל מחיר, בכדי למנוע תביעות, חובות וריביות נוספות. אני מאמין שהמאמן איתן טייב יכול להוביל את המשימה הזו".

בצל המינוי של היו"ר, הצוות המקצועי של הקבוצה בראשותו של המאמן איתן טייב עדיין לא החל בהכנות ובבניית הסגל.

"אין טעם לפנות לשחקנים שלא קיבלו שכר או לשחקנים חדשים שהמאמן מעוניין בהם כי כולם עוקבים אחר מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה והעובדה שלא שולמו לשחקנים שתי משכורות אחרונות. אין שחקן אחד שיסכים לבוא ולשחק בבית שאן במצב הזה", הוסיף ואמר.

מאמן הקבוצה אין טייב, סירב להתייחס לנושאים הכספיים, ואמר בקצרה: "אני מברך על מינויו של דודו מזרחי. נתחיל בהכנות ברגע שיהיה תקציב מסודר ומאושר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות