fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם להפועל נצרת עילית יש סוף סוף יושב ראש חוג אוהדים

האוהד שלומי שטיינברג נבחר לתפקיד לאחר למעלה מעשור שהתפקיד היה של יוסי ליקוורניק. שטיינברג: "שמח על האמון שהחברים נתנו בי".
שלומי שטיינברג משמאל עם האוהד חסון
שלומי שטיינברג משמאל עם האוהד חסון

במשך למעלה מעשור שימש יוסי ליקוורניק כיושב ראש חוג האוהדים של הפועל נצרת עילית. את התואר קיבל בימים היפים של המועדון בליגת העל. מאז עברו מים רבים בירדן, הקבוצה נשרה ללאומית וליקוורניק המשיך לשאת בתואר, למרות שכבר הפסיק להגיע למשחקים.

שלומי שטיינברג משמאל עם האוהד חסון
שלומי שטיינברג משמאל עם האוהד חסון

רגע לפני פתיחת האימונים לעונה הקרובה, כינס המנהל החדש, שרון סויסה  את נציגי האוהדים, וביקש מהם לבחור יושב ראש חדש, תושב העיר שמגיע למשחקים ומזוהה עם הקבוצה. לתפקיד נבחר שלומי שטיינברג, אוהד המלווה את הקבוצה בכל המשחקים, בית וחוץ, כבר שנים רבות. "שמח לקבל את התפקיד, הגיע הזמן שלקבוצה יהיה יושב ראש חוג אוהדים אחרי שנים בהן היינו כעדר ללא רועה והדבר נראה היטב ביציעים", אומר שטיינברג.

לדברי שטיינברג, "מספר אוהדים הציעו את מועמדותם ואני נבחרתי ברוב קולות, שמח על האמון שהחברים נתנו בי".

שטיינברג אומר שהמטרה הראשונה שלו תהיה לייצב את חוג האוהדים. הוא הקים קבוצת ווטסאפ, בה חברים כ- 200 אוהדים. "יש התעוררות בעיר, יש התעניינו בקבוצה. המאמן ירון הוכנבוים הביא רוח חדשה והמון התלהבות, נקווה שהתוצאות יהיו גם במשחקים", אומר שטיינברג, חבר ועד העובדים במפעל שטראוס בו הוא עובד.

שטיינברג מבקש לציין את המנכ"ל, גיל ברעם. "בזכותו המועדון הזה בכלל קיים. הוא עשה ימים ולילות למען המועדון. מגיע לו קצת נחת מהקבוצה. כאוהדים והא תמיד דאג לנו להזמנות במשחקי חוץ, דאג לכל אוהד ואוהד שהגיע, אנחנו מעריכים אותו מאוד ואוהבים אותו".

שלומי שטיינברג מזמין את אוהדי הקבוצה לרכוש מנויים  לאוהדים. "כל מי שקורא לעצמו אוהד וכל מי שהקבוצה יקרה לו, מוזמן להגיע, להביע תמיכה ולקנות מנוי", הוא אומר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות