fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גם ככה העסקים חלשים, בקושי מוכרים דירות והגזרה הזו נפלה עלינו משמיים"

שרות מתווכים התייצבו מול בניין עיריית עפולה והפגינו נגד אגרת השילוט שהעירייה הטילה עליהם. לטענת המתווכים, מדובר באגרה לא חוקית שאין כמותה בערים אחרות.
הפגנת המתווכים בעפולה (צילום עצמי)
הפגנת המתווכים בעפולה (צילום עצמי)

עשרות מתווכים התייצבו אתמול (שני) מול בניין עיריית עפולה והפגינו נגד אגרת השילוט שהעירייה הטילה עליהם. לטענת המתווכים, מדובר באגרה לא חוקית שאין כמותה בערים אחרות. "גם ככה העסקים חלשים, בקושי מוכרים דירות והגזרה הזו נפלה עלינו משמיים", מחה אחד המתווכים.

הפגנת המתווכים בעפולה (צילום עצמי)
הפגנת המתווכים בעפולה (צילום עצמי)

"מתייחסים אלינו כאל פרה חולבת", זועמים המתווכים, שבין היתר נדרשים לשלם אגרה עבור כל שלט למכירה/ להשכרה, שהם תולים ברחבי העיר.

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "חשבון עבור אגרת שילוט של מתווכי הדירות, נשלח אחת לשנה על פי חוק עזר עירוני, שאושר במועצה בשנת 2008 ואף אושר על ידי משרד הפנים כמו גם ברשויות אחרות. גם השנה, כמו ב- 10 השנים האחרונות, על פי אותו חוק בדיוק, נשלחו למתווכים חשבונות לתשלום עבור אגרת שילוט, כמו גם לכל בעלי העסקים האחרים בעיר, המחויבים גם הם באגרת שילוט על פעילותם העסקית".

עוד נמסר מהעירייה: "אי תשלום עבור אגרת השילוט נאכף בדיוק כמו כל חוב אחר שלא שולם. כל מתווך שיש לו השגה על גובה התשלום, מוזמן לגשת למחלקת הגבייה ולהציג את השגותיו. במידה וימצא שהחשבון אינו משקף את המציאות, יופחת חשבונו בהתאם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות