fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גם במגדל העמק יש מקצוענים

אבי, שמעון, אמיל חיים אוחיון, משה, חאלד ואהרון הם חלק מחברי "סיירת המקצוענים" שהקימה עיריית מגדל העמק וכל חבריה בעלי מקצוע מעולים שבשעות הפנאי מתנדבים לתיקון בתים למשפחות מוחלשות בעיר.
תמיד לשרותכם (צילום עצמי)
תמיד לשרותכם (צילום עצמי)

במגדל העמק מגדירים אותם כ"סיירת המקצוענים", אולם בעיר הם כבר הרוויחו ביושר את הכינוי 'המלאכים בסרבלים'. אבי, שמעון, אמיל חיים אוחיון, משה, חאלד ואהרון הם חלק מחברי "סיירת המקצוענים" שהקימה עיריית מגדל העמק וכל חבריה בעלי מקצוע מעולים שבשעות הפנאי מתנדבים לתיקון בתים למשפחות מוחלשות בעיר.

תמיד לשרותכם (צילום עצמי)
תמיד לשרותכם (צילום עצמי)

אילנה פרץ-עייש, מנהלת היחידה להתנדבות בעירייה, הסבירה "כחלק מהשירות של האגף לשירותים חברתיים אנו נתקלים במשפחות רבות שלא יכולות לבצע שיפוצים הכרחיים בבתיהם כמו פיצוץ צינור וחיבורי חשמל. מדובר בתיקונים מצילי חיים ולכן החלטנו לסייע למשפחות שעומדות בקריטריונים לקבל את הסיוע של הסיירת. אני קוראת לבעלי מקצוע נוספים להצטרף לסיירת ולתרום מזמנם בהתאם ליכולתם, על מנת שנוכל להרחיב את הסיוע למשפחות נוספות".
משה ממן, 58, קבלן שיפוצים בתחומי צבע ואינסטלציה מספר על גיוסו לסיירת: "אני חי באמונה שהכסף הולך אבל המצוות נשארות. כבר עשור שאני מתנדב במגדל העמק, ביקשו שאצטרף לסיירת התיקונים ומיד הסכמתי. כשאני עובד בהתנדבות בבתים של נשים חד הוריות, אלמנות ויתומים אני מרוויח סיפוק ועבורי זה שווה את כל הכסף בעולם".
גם אמיל חיים אוחיון, אינסטלטור, 71 וסב ל-4 נכדים הצטרף ליחידה בשמחה: "אני רוצה לעזור כמה שאני רק יכול. אני עובד בהתנדבות ומחליף לאנשים ברזים וציוד אינסטלציה והכל בחינם". חאלד ג'נדאווי הנגר אומר: אנחנו כחברה צריכים לקחת אחריות ולסייע לאנשים שאין ביכולתם לשלם על השירות. מבחינתי לא משנה המין הגזע והדת. אני מקבל את הגמול שלי מאלוהים".
בימים אלה עמלים חברי היחידה על שיפוץ בית של ש.ז, היא אם חד הורית ל-3 ילדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות