fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גם בחוץ לארץ אנחנו לא מתפשרים על נושא הכשרות"

הפועל עפולה נחתה במחנה האימונים בסרביה עם מטען עודף: מלאי של מזון כשר, אותו דאגו להביא מבעוד מועד מהארץ השחקנים ששומרים כשרות, שעשו קנייה קבוצתית לפני הטיסה * השלל חולק בין מספר חדרים וכלל בין היתר פסטות, אורז, שימורי טונה, לחמים, עוגיות, שמן, סוכר, טחינה, ממרח שוקולד המון חטיפים, ועוד ועוד
מורד, גולדמן וגמון משתכשכים בגקוזי (צילום עצמי)
מורד, גולדמן וגמון משתכשכים בגקוזי (צילום עצמי)

הפועל עפולה נחתה ביום שני בערב בבלגרד, סרביה, שם היא מקיימת בימים אלה את מחנה האימונים שלה לקראת עונת 2018/19, עם מטען עודף: מלאי של מזון כשר, אותו דאגו להביא מבעוד מועד מהארץ השחקנים ששומרים כשרות בקבוצה ועשו קנייה קבוצתית לפני הטיסה.

השלל פוזר בין החדרים (צילום עצמי)
השלל פוזר בין החדרים (צילום עצמי)

השלל חולק בין מספר חדרים וכולל בין היתר פסטות, אורז, שימורי טונה, לחמים, עוגיות, שמן, סוכר, טחינה, ממרח שוקולד המון חטיפים, ועוד ועוד. "גם בשנה שעברה לקחנו אתנו המון אוכל כשר", אמרו השחקנים, שמינו את ערן אזרד לשף של השחקנים שומרי הכשרות.

חברות שומרי הכשרות של הפועל עפולה כוללת את ערן אזרד, סהר בן מנשה, אלמוג שנקור, חלוץ הרכש החדש תומר סויסה וכמובן, הרב של הקבוצה והקפטן, נתנאל גולדמן. "גם בחוץ לארץ אנחנו לא מתפשרים על נושא הכשרות", אמרו השחקנים.

מורד, גולדמן וגמון משתכשכים בגקוזי (צילום עצמי)
מורד, גולדמן וגמון משתכשכים בגקוזי (צילום עצמי)

הצוות המקצועי בראשותו של המאמן אופיר חיים הכין תכנית עבודה מפורטת לשבעת ימי המחנה. מאמן הכושר הטרי, עומרי אלמקייס, הצטרף למחנה, לאחר שחזר מליטא, שם היה עם עירוני טבריה, שהשתתפה באליפות אירופה לקבוצות חובבניות.

בקבוצה מדווחים כי שחקני הרכש החדשים, תומר סויסה ואדריאן רוצ'ט, שאמורים להוביל את הקבוצה, השתלבו היטב בקבוצה. סויסה לן באותו החדר עם הקפטן, נתנאל גולדמן.

ביום שני הקרוב אמורה הפועל עפולה לחזור לארץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות