fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גדלקין צפוי להודיע מחר: אני מתמודד על ראשות העיר

כך על פי מקורביו. "הוא לא יוצא עדיין בהצהרה רשמית כי לא נעים לו לעשות זאת ביום בו הוחלט שגפסו ילך לכלא", הם מסבירים
גדלקין (צילום נפתלי לרר)
גדלקין (צילום נפתלי לרר)

יושב ראש האופוזיציה בנצרת עילית, אלכס גדלקין, שהתמודד בבחירות האחרונות לראשות העיר נצרת עילית וגרף הישג נאה (3 מנדטים), עדיין לא הודיע רשמית על כוונתו להתמודד על ראשות העיר נצרת עילית בעוד 60 יום, אולם לדברי גורמים פוליטיים, אין ספק שיעשה זאת. "הוא לא יוצא עדיין בהצהרה רשמית כי לא נעים לו לעשות זאת ביום בו הוחלט שגפסו ילך לכלא", מסביר אחד ממקורביו.

על פי המקורב, "מחר (שישי) תצא ההודעה הרשמית לפיה גדלקין יתמודד לראשות העיר".

אלכס גדלקין (צילום: יח"צ)
אלכס גדלקין (צילום: יח"צ)

אלכס גדלקין: "זהו יום עצוב לשמעון גפסו  ולעיר נצרת עילית,  אני מחזק אותו ואת משפחתו, בימים הקרובים אכנס את המשפחה, את הילדים, ואת התומכים, ונחליט על עתידנו. אני יכול להגיד שמהלך השעות האחרונות קיבלתי מאוד הודעות תמיכה, של אנשים שמחזקים אותי ומפצירים בי להתמודד".

ראש העיר  הפורש שמעון גפסו, שיגר מייל פרידה לעובדים, בו כתב לעובדי העירייה:  "אני נאלץ בצער להיפרד מכם, בחירות לראשות העיר יתקיימו בעוד 60 יום מהיום ועד למועד הבחירות ישמש ממלא מקומי נתנאל טויטו כראש עיר בפועל וסגן ראש העיר בשכר גופמן ימשיך בתפקידו כמו כן סגן ראש העיר בתואר דר' שוכרי. תפעול העירייה יתבצע באמצעות מנכ"ל העירייה מר ליאור פלג. אני רוצה להודות לכולכם ולאחל לעיר שאני כל כך אוהב רק טוב והצלחה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות