fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"גביע הטוטו הוא הוקרה על תמיכת העירייה בקבוצה"

נציגי מחזיקת גביע הטוטו הטרייה הגיעו לבניין העירייה למפגש עם הנהלת העיר והעומד בראשה, יצחק מירון. הם התקבלו במחיאות כפים מצד העובדים
שחקני הפועל עפולה אצל ראש העיר (צילום דוברות העירייה)
שחקני הפועל עפולה אצל ראש העיר (צילום דוברות העירייה)

עיריית עפולה לבשה הבוקר (יום ג') חג עם הגעתה של מחזיקת גביע הטוטו הטרייה הפועל עפולה לקבל פנים חגיגית. עשרות מעובדי העירייה ובראשם יצחק מירון התפנו מעבודתם וקיבלו את השחקנים וצוות המאמנים במחיאות כפיים.

שחקני הפועל עפולה אצל ראש העיר (צילום דוברות העירייה)
שחקני הפועל עפולה אצל ראש העיר (צילום דוברות העירייה)

קבלת הפנים הרשמית התקיימה באולם הישיבות, שם הודה מירון בשמו ובשם תושבי העיר על ההישג הפנטסטי שהושג אחרי ניצחון 0:3 על הפועל רמת גן.

מירון אמר כי הזכייה היא התמורה להשקעה הרבה של כל הגורמים, החל בעירייה, שתומכת בקבוצה כספית ונותנת לה את המתקן שנחשב לאחד הטובים בארץ. הוא הודה להנהלת הקבוצה בראשות ששי יעקב ודני אסולין שעושים לילות כימים להצלחת הקבוצה, לצוות המקצועי בראשות המאמן אופיר חיים ולשחקנים.

יעקב אמר כי ההישג המרשים הוא תוצאה של השקעה מצד מירון במשך ארבע שנים. לדבריו, למרות כל "המלעיזים" למיניהם, ראש העירייה תומך בספורט, מעורב, מתעניין ונותן להנהלה גב לאורך כל הדרך. הגביע הזה הוא ההוקרה של ההנהלה והשחקנים לתמיכה הזו", אמר יעקב.

נתנאל גולדמן הקפטן המקומי שגדל במחלקת הנוער העפולאית אמר כי כל מה שקורה בכדורגל בעפולה לא מובן מאליו: "המתקן והתנאים של השחקנים שנחשבים לטופ של הכדורגל הישראלי, ההשקעה של ההנהלה והתמיכה של ראש העירייה. זה לא דבר של מה בכך".

נציג האוהדים דני מלול ("הקאובוי") הודה לכולם וציין את תמיכת העירייה באוהדים לקראת המשחק, שכללה גיוס הסעות אמצעי עידוד ונוכחות של סגן ראש העירייה מומו לוי שליווה את הקבוצה למשחק וחגג עם האוהדים בסיום.

בסיום האירוע המרגש העניקו השחקנים והצוות לראש העיר תמונה למזכרת.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות