fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ב- 2013 תמך ברפי בן שטרית, היום בז'קי לוי

מתי גרמה: "ראש עיר בישראל נבחר לחמש שנים, צריך לכבד את הכלל הזה ולגבש עמדה אישית בסמוך לבחירות, אנחנו חיים במדינה ובעיר דמוקרטית וכל אדם צריך לחשוב מה נכון ומה טוב לעיר"
מתי גרמה (צילום עצמי)
מתי גרמה (צילום עצמי)

מתי גרמה שהיה ממנהגי המהפך הדרמטי בבחירות המפתיעות של 2013 בבית שאן  והאיש החזק במשפחת גרמה המזוהה עם הליכוד, החליט לתמוך בבחירות הקרובות במועמד ז'קי לוי במרוץ לראשות העיר.

מתי גרמה (צילום עצמי)
מתי גרמה (צילום עצמי)

מתי גרמה  ניהל בבחירות האחרונות את מטה הבחירות של רפי בן שטרית בשיכון א', השכונה שבה הביס בן שטרית את לוי בבחירות הקודמות בתוצאה הגבוהה ביותר. לאחר הבחירות מינה בן שטרית את גרמה לתפקיד מנכ"ל ללא שכר בקבוצת הכדורגל הפועל בית שאן וכעבור שנה מתי פרש מתפקידו לטובת תפקיד מנהל הקהילה בגיל השלישי.

"החלטתי שלא לתמוך בבחירות הקרובות בראש העיר רפאל בן שטרית", מסביר גרמה, "בשנת 2010 התחלנו מספר חברים מצומצם לפעול להחלפת השלטון בבית שאן ובשנת 2013 לאחר עבודה קשה ניצחנו את הבחירות".

גרמה מוסיף ואומר: "לאורך הקדנציה הרבה חברים טובים שהיו אתנו פרשו, לצערי מי שנשאר צמוד לראש העיר השפיע עליו בכיוונים לא טובים, במקום לאחד את העיר הלכנו למחוזות של שנאה ומלחמה ולדעתי העיר נפגעה מכך".

מתי גרמה מסכם ואומר: "ראש עיר בישראל נבחר לחמש שנים, צריך לכבד את הכלל הזה ולגבש עמדה אישית בסמוך לבחירות, אנחנו חיים במדינה ובעיר דמוקרטית וכל אדם צריך לחשוב מה נכון ומה טוב לעיר, אני בטוח שתושבי בית שאן יבחרו בסוף החודש במה שהכי טוב לעיר ויזכרו שיום אחרי הבחירות כולנו חוזרים להיות משפחה אחת בעיר עם האנשים הכי טובים בישראל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות