fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בת שירות לאומי התמוטטה למוות בנחל זוויתן

הצעירה, בת 20 טיילה עם חברותיה במסגרת טיול סוף שנה שקיימה מנהלת השירות הלאומי. צוות מד"א בשיתוף כוחות הצלה, בצעו בה פעולות החייאה למעלה משעה. מנהלת השירות האזרחי לאומי הודיעו על הקמת ועדת חקירה
משלחת מדא
צוות מד"א (צילום ארכיון: רועי אנגל דוברות מד"א)

בת שירות לאומי שטיילה  היום (ה') עם חברותיה בנחל זוויתן, סמוך בריכת המשושים ברמת הגולן, התמוטטה  למוות במהלך הטיול.  פארמדיקים של מד"א  מרחב ירדן, בשיתוף יחידת חילוץ גולן ויחידת החילוץ של צה"ל, בצעו בצעירה פעולות החייאה למעלה משעה, ולבסוף נאלצו  לקבוע את מותה.

משלחת מדא
צוות מד"א (צילום ארכיון: רועי אנגל דוברות מד"א)

בעקבות המקרה מנהלת השירות הלאומי מסרה בתגובה: ""בעקבות מותה הטראגי של מתנדבת השירות הלאומי שנפטרה במהלך טיול סוף שנה שקיימה עמותה בשירות הלאומי בנחל זוויתן, מנהלת השירות האזרחי – לאומי ערכה בדיקה ראשונית לפיה עולה כי העמותה הקפידה על כללי הבטיחות וההנחיות באשר לפעילות בחיק הטבע.

מנכ"ל מנהלת השירות האזרחי-לאומי, שר-שלום ג'רבי הורה על הקמת וועדת בדיקה שיעמוד בראשה סמנכ"ל המנהלת מר יעקב עמר. הועדה תבדוק את המקרה המצער ותוודא כי נשמרים כל ההנחיות והתקנים הנדרשים בכלל הפעילויות והטיולים שעורכות העמותות בשירות האזרחי-לאומי".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות