fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבת: דרבי העמקים לנוער- הפועל עפולה מארחת את אסי גלבוע

אסי גלבוע מוליכה בראש הטבלה עם 27 נקודות, הפועל עפולה במקום השלישי עם 24 נקודות. בתווך במקום השני עם 24 נקודות נמצאת הפועל בית שאן
דני אומנסקי (צילום מיכאל מלכין)
דני אומנסקי (צילום מיכאל מלכין)

דרבי העמקים בליגה הארצית לנוער (הליגה השלישית) יתקיים בשבת בעפולה (10:00 בבוקר, המגרש הסינטטי), כשהפועל עפולה בהדרכת דני אומנסקי תארח את אסי גלבוע השכנה, המודרכת על ידי יובל שטרית, עפולאי שעובד כבר שנים רבות במחלקת הנוער בגלבוע.

דני אומנסקי (צילום מיכאל מלכין)
דני אומנסקי (צילום מיכאל מלכין)

אסי גלבוע מוליכה בראש הטבלה עם 27 נקודות, הפועל עפולה במקום השלישי עם 24 נקודות. בתווך במקום השני עם 24 נקודות נמצאת הפועל בית שאן.

הפועל עפולה כבשה העונה 40 שערים, אולם נתון זה מטעה שכן היא כבשה 20 שערים בשני משחקים נגד הקבוצות החלשות בליגה. אסי גלבוע כבשה 28 שערים ומחר תנסה להכניע את השוער המצטיין יריב פורמן.

יש לציין כי הפועל עפולה זכתה בניצחון טכני על הפועל בית שאן, לאחר שבית שאן שיתפה שחקן חריג גיל. המשחק עצמו הסתיים בתיקו 3-3.

בשבוע שעבר הביסה הפועל עפולה בתוצאה 0-10 את הפועל בועיינה החלשה מהמקום הלפני אחרון במשחק נטול ערך ספורטיבי. פרט פיקנטי: בשאר בשיר עלה מחליף בדקה ה- 61 וכבש צמד. מלך שערי הקבוצה, נארת חאכו, צ'רקסי מכפר כמא הוסיף צמד.

הפועל אסי גלבוע הייתה חופשיה בשבוע האחרון. בשורותיה מככב מלך שערי הליגה, יאסר אבו נאסר, שמאזנו עומד על 12 כיבושים והוא יזכה לתשומת לב מהגנת עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות