fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקרוב בבוררות: עומר צלישר דורש 180 אלף שקל מהפועל עפולה

שיגר מכתב התראה לקבוצה עם שורה של האשמות קשות נגד המועדון * עורך דינו: "נפל קורבן להלנות שכר סדרתיות, ארוכות, עקביות וחמורות ביותר" * היו"ר דני אסולין: " ברגע שיתחיל ההליך המשפטי יהיו לי הרבה דברים לספר על ההתנהלות שלו"
עומר צלישר (צילום חגאג רחאל)
עומר צלישר (צילום חגאג רחאל)

מחלקות כספית בין הכדורגלן עומר צלישר, ששיחק בהפועל עפולה בעונה שעברה לקבוצה עשויה להגיע לבוררות. בשבוע שעבר שיגר צלישר מכתב לקבוצה באמצעות עורך דין רועי רוזן, בו דרש תשלום של כ- 180 אלף שקל תוך 7 ימים. במכתב הדרישה מאשים צלישר האשמות קשות את התנהלות הפועל עפולה בעניינו.

עומר צלישר (צילום חגאג רחאל)
עומר צלישר (צילום חגאג רחאל)

עו"ד רוזן טוען בשם צלישר כי "מרשי נפל קורבן להלנות שכר סדרתיות, ארוכות, עקביות וחמורות ביותר. חלקם של התשלומים המגיעים למרשי מכוח ההסכם שולמו באיחור ניכר (כך, למשל, משכורת חודש אפריל שולמה רק בחודש יוני ומשכורת חודש מאי שולמה רק לפני ימים בודדים) וחלק ניכר של התשלומים המגיעים לו לא שולמו (הולנו) עד עצם היום הזה".

עוד מאשים עו"ד רוזן: "למרשי נודע כי ביצעתם פעולה חמורה ביותר של ניכוי תשלומים לקופות, מבלי להעביר אותם בפועל לקופות. השלכות הפעולה כאמור הינה מרחיקת לכת ובעל השלכות רבות, לרבות פליליות. למותר לציין, כי השלכות הפעולות שביצעתם עלולות להתבטא בהטלת אחריות אישית ואזרחית ולא רק) גם על חברי הועד המנהל של העמותה, על כל המשתמע".

רוזן מוסיף ואומר כי "מרשי גם זכה ליחס משפיל המועדון בכל עת בו ביקש את המגיע לו, לרבות תשלום בגין שכר עבודה, אשר שולם – בעקביות – באיחור. כך, בקשות של מרשי להיפגש על מנת לקבל את המגיע לו נענו בזלזול ובמספר הזדמנויות בהן הואילו נציגכם לתאם עמו פגישות, הללו בוטלו בתירוצים שונים ומשונים (ואם בכלל). כך, למשל, אתמול קבעתם פגישה עם מרשי. הפגישה כאמור, גם היא, בוטלה מטעמים עלומים זמן קצר לפני התקיימותה".

צלישר דורש מהפועל עפולה מענק עלייה לחצי גמר גביע הטוטו בסך 18,870 ₪ ברוטו, שטרם שולם לו, מענק עלייה לגמר גביע הטוטו בסך 28,300 ₪ ברוטו, שטרם שולם, מענק זכייה בגביע הטוטו בסך 56,600 ₪ ברוטו, שטרם שולם, תשלומים בגין הפרשה לפנסיה בחסר, החל מחודש ינואר השנה (כולל), בסך של 4,198.78 ₪ לחודש, ובסך הכל סך כולל של 20,994 ₪ ברוטו, פיצוי בגין עריכת סיום העסקה ללא הערכת שימוע, בשיעור (שמרני ביותר) של שתי משכורות, ובסך הכל 51,060 ₪ ברוטו. שכר טרחת עורך דין, בסך 3500 ₪ ובסך הכל דורש צלישר מהפועל עפולה סכום של 179,324 שקל.

הפועל עפולה העבירה את הנושא לטיפול עורך דין יפתח אבן עזרא מתל אביב, שאמר כי מכתב התגובה עדיין בטיפול וכי יוגש בימים הקרובים.

יושב ראש הפועל עפולה, דני אסולין, אמר בתגובה: "יכול להיות שנגיע עם עומר צלישר לערכאות משפטיות, יש לנו ויכוח על המענקים של גביע הטוטו, ברגע שיתחיל ההליך המשפטי יהיו לי הרבה דברים לספר על ההתנהלות של עומר צלישר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות